چشم انداز بیمه دی

چشم انداز بیمه دی رصد کالا: شرکت بیمه دی با بیش از 17سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور بوسیله جذب نیروهای متخصص، اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق درحال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است و اینک با 2.500 میلیاردریال سرمایه ثبت شده وهمچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از 40 هزار میلیاردریال و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه، از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در میان 33 شرکت فعال در این صنعت است.



بیمه دی به دنبال افزایش سطح کیفیت خدمات
آمارها نشان می دهد، هم اکنون بیش از ۲میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به ۳۰ درصد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می‎ شوند، خدمات بیمه ای خودرا از شرکت بیمه دی دریافت می‎کنند و بهمین منظور، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را بوسیله همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد به شکلی فراهم نموده تا بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی، خدمات درمانی خودرا بصورت آنلاین از این مراکز دریافت نمایند. کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی
کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی در میان ۵۵ نهاد شرکت کننده در هفدهمین همایش تعالی سازمانی کشور، شروع سیل جوایز بیمه دی در سال ۹۹ محسوب می‎شود. بعد تر، در پایشی برای عملکرد سازمان‎ها در انجام مسولیت‎های اجتماعی دوران سخت و پرخطر کرونا، موفق به کسب رتبه برتر این همایش شد. تثبیت توانگری سطح یک برای دومین سال متوالی
این بیمه برای دومین سال متوالی موفق به کسب بالاترین نشان های افتخار در صنعت بیمه شد و بیمه مرکزی، بیمه دی را بعنوان شرکتی با سطح اول توانگری مالی، با نسبت ۲۴۱ درصد، در عالی ترین سطح توانگری معرفی نمود. این شرکت همین طور توانسته است به سودآورترین شرکت در صنعت بیمه تبدیل گردد. دی، پربازده ترین شرکت صنعت بیمه
شرکت بیمه دی که در مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده امسال خود با تقسیم سود قابل قبول و تصویب افزایش سرمایه، کام سهامداران خودرا شیرین کرده است، چشم انداز خود یعنی تبدیل شدن به پربازده ‎ترین شرکت صنعت بیمه را محقق کرد. سود شرکت بیمه دی نسبت به زمان مشابه سال قبل ۱۷۰ درصد افزایش داشته است که این مهم نشان از ادامه روند رو به رشد شرکت دارد. گزارش فعالیت‎های مالی شرکت دراین این مجمع، حاکی از آن بود که بیمه دی در سال ۹۹موفق به ایجاد سود انباشته‎ای معادل ۱۱.۰۱۷ میلیاردریال شده است. بیمه دی در مسیرافزایش سرمایه
افزایش سرمایه ۱۴۳ درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‎ها، از مبلغ ۲۵۰۰ میلیاردریال به مبلغ ۶۰۸۴ میلیاردریال بمنظور اصلاح ساختار مالی بیمه دی درحالی مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت که این اختیار به شرکت داده شده تا افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰۸۴ میلیاردریال به مبلغ ۸۳۳۴ میلیاردریال و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه دی صورت گیرد تا هیئت مدیره به مدت ۲ سال بتواند بعد از گرفتن مجوزهای لازم ازسازمان بورس و بیمه مرکزی نسبت به عملی کردن آن اقدام نماید. مدار فروش و خدمات دیجیتال بیمه دی
از آنجا که یکی از اهداف شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۰ تحقق بیمه داری نوین و ارائه خدمات نوآورانه به ذینفعان بوده، براین اساس تلاش نموده تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود، اقدامات موثری دراین حوزه انجام دهد. این رویکرد موجب شد تا این شرکت بعنوان یکی از شرکت های پیشگام در تحول دیجیتال در صنعت بیمه معرفی شود و در میان ۵ شرکت برتر این صنعت از لحاظ بهره گیری از خدمات نوآورانه و تحول دیجیتال قرار گیرد. نخستین سامانه صدور آنلاین بیمه نامه درمان
«بیمه شخص واحد» یکی از انواع بیمه های درمان است که قابلیت های استفاده عمومی، ارزیابی ریسک خودکار، خرید در کمتر از ۵ دقیقه، استفاده آنی از بیمه نامه، خرید آنلاین کانال های فروش، تعیین سطح قیمت پوشش ها و فرانشیز توسط کاربر و تکمیل آنلاین پرسش نامه را دارا می‎باشد. در این سامانه فروش، احراز هویت افراد و پرسشنامه سلامت هم بصورت آنلاین انجام می شود و نیازی به حضور افراد در نمایندگی یا شعب بیمه دی نیست. سند استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی
بیمه دی در ادامه اقدامات خود، با هدف تدوین سند استراتژی تحول دیجیتال و تبیین نقشه راه سفر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی، در گامی دیگر توانست از سند استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی رونمایی کند. علاوه بر این، امسال از نخستین کیوسک دیجیتال بیمه دی با قابلیت‎های ارائه خدمات متنوع دیجیتال به مشتریان رونمایی گردید و اپلیکیشن جامع بیمه دی با هدف یکپارچه سازی خدمات دیجیتال و ایجاد تجربه مطلوب در زمینه دیجیتال به مشتریان معرفی گردید. تحقق «پدیده محبوب مشتریان»، چشم انداز بیمه دی
تحولات به وجود آمده در شرکت بیمه دی و تلاش هایی که در زمینه تحول دیجیتال شکل گرفته، منجر به دریافت «تندیس برنزین زبدگی دیجیتال» در پنجمین دوره ارزیابی تحول دیجیتال شد.
شرکت بیمه دی برمبنای اهداف و استراتژی‎های طولانی مدت خود می خواهد تا آخر سال ۱۴۰۰ به "پدیده محبوب مشتریان"و "پر بازده ترین شرکت بازار بیمه کشور " تبدیل گردد.
عملکرد مالی مناسب
براساس عملکرد مالی شرکت در سال۹۹، بیمه دی توانسته در حدود ۲۴ هزار میلیار ریال درآمد عملیاتی و غیرعملیاتی کسب کند که ۴۲.۵ درصد آن از محل حق بیمه خاص، ۱۸.۸ درصد از آن از محل درآمد سرمایه گذاری و میزان ۳۷ درصد از محل سایر درآمد های بیمه ای بوده است. همین طور این شرکت در همین مدت در حدود ۱۰ هزار و ۶۲۲ میلیاردریال هزینه های عملیاتی و غیر‎عملیاتی داشته است. با این حساب بیمه دی توانست در سال۹۹ با عملکرد مناسب خود در حدود ۱۱ هزار و ۳۹۸ میلیاردریال سود شناسایی کند که نسبت به سال ۹۸ با افزایش چشم گیر ۱۷۰ درصدی روبرو شد.
همچنین بیمه دی توانسته است در سال۹۹ با اتخاذ یک رویکرد مناسب، موجودی نقد خودرا به میزان ۴۰ درصد افزایش دهد. بخش عمده تغییرات مثبت در موجودی نقد محقق شده در سال۹۹ حاصل فعالیت‎های عملیاتی شرکت بوده است که این مساله توانایی بالای شرکت در پیشبرد اهداف عملیاتی در بازار هدف را نشان می‎دهد.


منبع:

1400/09/13
16:20:59
5.0 / 5
283
تگهای خبر: ارز , بازار , بورس , تخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها