به منظور رعایت كامل اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع كرونا

سرویس جدید تپسی برای داشتن سرویسهای ایمن راه اندازی می شود

سرویس جدید تپسی برای داشتن سرویسهای ایمن راه اندازی می شود به گزارش رصد كالا سرویس جدید تپسی برای عرضه سفرهای ایمن و بهداشتی تر در شرایط شیوع كرونا بزودی راه اندازی می شود



به گزارش رصد كالا به نقل از مهر، خودرو های عرضه دهنده این سرویس، هر روز ضدعفونی می شوند و فضای بین راننده و مسافر در این خودرو ها جداسازی شده اند.
تپسی برای آماده سازی خودرو های عرضه دهنده این سرویس، از راه ۱۰ ایستگاه در شهرهای تحت پوشش خود، نسبت به ضدعفونی و جداسازی فضای داخلی خودرو های سفیران اقدام می كند. همینطور برای اطمینان از سلامتی كامل سفیران فعال در این سرویس، آزمایش خون تشخیص ویروس كرونا در این ایستگاه ها از آنها انجام می شود.



تپسی از زمان آغاز بیماری كوید ۱۹، به منظور حفظ سلامتی سفیران و مسافران، اقدامات مختلفی برای پیشگیری از شیوع كرونا انجام داده است. همچون فعالیتهای این شركت در این خصوص می توان به توزیع مواد ضدعفونی كننده در میان خودرو های فعال در تپسی، عرضه نكات آموزشی و بهداشتی به سفیران و راه اندازی خط ویژه تماس سفیران با پزشكان متخصص برای اطمینان از سلامتی آنها اشاره نمود.

سرویس جدید تپسی برای سفرهای ایمن هم در ادامه اقدامات قبلی این شركت با شعار «در مسیر سلامتی» عرضه می شود و كاربران می توانند در ایام آینده از راه اپلیكیشن تپسی، آنرا درخواست دهند.



گفتنی است، تپسی این هفته، سرویس جدیدی را با عنوان «همیار تپسی» راه اندازی كرده تا به شهروندان كمك نماید برای حفظ سلامتی خود، در خانه بمانند و با كمك تپسی، خریدهای خویش را انجام دهند.
سرویس «همیار تپسی» از راه اپلیكیشن تپسی در دسترس می باشد و شهروندان می توانند همانند درخواست خودرو، با مشخص كردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را انتخاب كنند و فهرست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید كرده و كالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.



همچنین در صورتیكه شهروندان احتیاج به حمل بسته یا كالایی از جایی به جای دیگر دارند می توانند از سرویس همیار تپسی استفاده كنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1399/01/23
20:33:41
5.0 / 5
3007
تگهای خبر: آموزش , تخصص , توزیع , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها