در املاك منطقه ۲۲ تهران چه می گذرد؟

در املاك منطقه ۲۲ تهران چه می گذرد؟ رصد كالا: منطقه22 تهران بیشتر از یك دهه پیش جزو منطقه 5 بود كه با سیاستگزاری شهرداری وقت، با محوریت جذب توریست مستقل شد و با راه اندازی دریاچه شهدای خلیج فارس تبدیل به نخستین منطقه تهران از نظر توسعه شهری شد.



به گزارش رصد كالا به نقل از مهر، شاید زمانی كه زمین های فرمانفرمایان را كسی می دید، هیچ گاه تصور نمی كرد آن اراضی خالی از سكنه روزی تبدیل به یكی از قطب هاب املاك چیتگر شود. برج سازی در املاك منطقه ۲۲ چنان با شتاب و رونق همراه بود كه نام چیتگر مصادف شد با سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران. خیل زیادی از خریداران و سرمایه گذاران به املاك منطقه ۲۲ آمدند و كسانی كه از قبل با املاك چیتگر آشنایی داشتند و روند پرشتاب رو به رشدش را مشاهده می كردند، با این موج هیجان انگیز همراه شدند و قسمتی از ریسك سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ را پذیرفتند و الان با حسی توام با پیروزی به گذشته خود و سرمایه شان نگاه می كنند.
تمام زمین های دور دریاچه الان تبدیل به شهرك های مدرن و كوچكی شده اند كه در كنار هم تصویری از یك شهر امروزی و لوكس را ارائه می كنند. با برج های مرتفع و امكاناتی كه پیش از این جز بخش كوچكی از جامعه و در مناطقی خاص، در جای دیگری دیده نشده بود. مراكز گوناگون تجاری اداری، تفریحی و خدماتی با زیرساختهایی كه نشان از یك فكر مهندسی شده برای شهری كه فردایی درخشان تر از امروز را دارد. آنچه امروز از املاك چیتگر و املاك منطقه ۲۲ می بینیم، شاید بخشی كوچكی است از شهری مدرن كه بناست به آن تبدیل گردد.
با متحول شدن اطراف دریاچه و تجربه ی تعاونی های سازنده در املاك منطقه ۲۲، چشم انداز بسیار گسترده تری در انتظار املاك چیتگر می باشد. با توسعه و بزرگ شدن شهر به سمت غرب، سازنده ها ارگانی و سازمانی به شهرك سازی روی آورنده اند و از شاخص ترین آنها می توان به شهرك چیتگر، پروژه شهید خرازی و شهرك مرواریدشهر اشاره نمود.
شهرك چیتگر توسط بنیاد تعاون ارتش در چارچوب سه پهنه یا سه فاز در حال اجراست كه فاز اول ساخته و تحویل شده است و فاز دوم كه همگی به صورت سهام های قابل تجمیع بوده و از نیمه دوم سال ۹۷ بر طبق اولویت بندی اعضا در حال انتخاب واحد و طبقه خود هستند و طی دو سال آینده تحویل خواهد شد. فاز سوم شهرك چیتگر در مرحله اسكلت و سقف می باشد و تحویل آن سه و چهار ساله خواهد بود. برج های شهرك چیتگر همگی بین ۲۰ تا ۴۲ طبقه بوده و بافت شهرك بسیار مدرن و امروزی می باشد با پیش بینی تمامی امكانات و زیرساختهای رفاهی و خدماتی ساكنان. شهرك چیتگر به سرعت در حال تبدیل شدن به یكی از لوكس ترین و پرطرفدارترین شهرك های مسكونی غرب تهران است.
پروژه شهید خرازی كه در چارچوب یك شهرك با ۴۴ برج ۳۲ طبقه است توسط تعاونی های سپاه در حال ساخت است و در مرحله نازك كاری و نما قرار دارد و تا یك سال و نیم آینده تحویل خواهد شد. پروژه شهید خرازی با واحدهای ۱۰۰ تا ۱۲۰ متری یكی از ایده آل ترین انتخاب ها برای خریداران و كسانی است كه قصد سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ را دارند به این علت كه هم زمانی طولانی تا تحویل آن نمانده است و هم اینكه قیمت تمام شده اش از قیمت واحدهای آماده كمتر خواهد بود و قسمتی از پول آنرا خریداران تا زمان تحویل می توانند به صورت اقساط دوره ای هر سه ماه یكبار پرداخت كنند. پروژه شهید خرازی دقیقا غرب شهرك چیتگر و بر بلوار اردستانی واقع شده است و یكی از بهترین موقعیت های مكانی را در میان پروژه های املاك چیتگر و املاك منطقه ۲۲ داراست.
شهرك مرواریدشهر كه به شهرك الهیه غرب و مرواریدشهر مشهور است یكی از شاهكارهای املاك منطقه ۲۲ محسوب می شود. شهركی بسیار مدرن و نوساز با تمامی امكانات رفاهی و تفریحی واقع در غربی ترین بخش منطقه ۲۲ كه در مجموع ۵۴ پروژه در آن در حال ساخت هستند. مرواریدشهر یك شهرك تمام عیار است چونكه از پایه به صورت خیلی مدرن طراحی شده است و حتی زاویه قرارگیری پنجره واحدهای مسكونی نسبت به برج های مجاور نیز فكر شده است. در مرواریدشهر تمامی پروژه ها در حال ساخت هستند و هنوز قابل سكونت نمی باشد. البته چند برج در شهرك مرواریدشهر حدودا آماده تحویل هستند اما هنوز بدلیل تكمیل نشدن پروسه انشعابات و همچنین نبود محوطه سازی در كل مرواریدشهر، واحدهای آن قابل سكونت نمی باشند و می توان تا افقی كه سازندگان آن متصور شده اند، فاصله زمانی ۳ ساله را انتظار داشت. سرمایه گذاری و پیش خرید در شهرك مرواریدشهر بیشتر مطلوب آندسته از خریدارانی است كه پیش از سكونت، قصد سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ را دارند و هدف شان نیز یك سرمایه گذاری ایمن با كمترین ریسك است.
در نهایت باید گفت در بحث سرمایه گذاری ملكی، الان املاك دریاچه چیتگر و املاك منطقه ۲۲ با داشتن پروژه های بزرگ و قابل اعتمادی همچون شهرك چیتگر، پروژه شهید خرازی و شهرك مرواریدشهر به یكی از بزرگ ترین و اصلی ترین حوزه های سرمایه گذاری ملكی تبدیل گشته است. گواه این مدعا كسانی هستند كه طی سالهای اخیر با سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ بر موجی سوار شده اند كه جز سود سرشار و همكاری در توسعه شهری مدرن برایشان ارمغان دیگری نداشته است و این خود خجسته ترین اتفاق است.
نگارنده ؛ بزرگمهر كیانی
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1398/08/26
16:54:22
5.0 / 5
4891
تگهای خبر: خدمات , خرید , سرمایه گذاری , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها