پلت فرم خرید و فروش آنلاین بیدوپین رونمایی گردید

پلت فرم خرید و فروش آنلاین بیدوپین رونمایی گردید به گزارش رصد كالا اپلیكیشن خرید و فروش آنلاین «بیدوپین» كه امكان دریافت بهترین پیشنهاد را برای برقراری یك معامله اقتصادی باصرفه برای خریدار و فروشنده فراهم می آورد، توسط یك تیم استارت آپی رونمایی گردید.


به گزارش رصد كالا به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی «بیدوپین»، در مراسمی با حضور اعضای اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و هم فروشندگان كالاهای دیجیتال و اقلام مصرفی، از «پلتفرم خرید و فروش آنلاین» با نام «bidopin» رونمایی گردید.
این اپلیكیشن با‬ هدف ایجاد رضایت بیشتر در خرید و فروش، بعد از تقاضای خریدار برای خرید كالای موردنظر، پیشنهادات مختلفی از جانب فروشنده ها عرضه می‏ شود تا با هماهنگی میان خریدار و فروشنده، خرید در سریع ترین زمان ممكن صورت گیرد.
فروش آنلاین تا ۵ سال دیگر جایگزین فروش سنتی می شود
در این مراسم محمد طحان پور، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به آینده تجارت الكترونیك در كشور و جایگزینی آن با تجارت سنتی اظهار داشت: حركت های استارت آپی در كشور به علت آن كه با خلاقیت جوانان ایرانی و عرضه ایده های نو، پیوند خورده است می تواند روند توسعه تجارت الكترونیك در كشور را شتاب بخشد.


وی با اشاره به اینكه نفوذ تلفن های هوشمند در كشور سبب شده تا مردم به كاربردهایی همچون خرید و فروش آنلاین از راه این گوشیها، علاوه بر مكالمات صوتی، واقف شوند، افزود: كسب وكارهای سنتی اگر نتوانند خویش را با ابزارهای فناوری به روز كنند، پیش بینی می شود كه ظرف ۵ سال آینده، از گردونه رقابت حذف شوند.
طحان پور با اشاره به خصوصیت های اپلیكیشن «بیدوپین» كه امكان خرید و فروش آنلاین و بدون واسطه را فراهم نموده است، اظهار داشت: ما به آینده فروش از راه ابزارهای فناوری اطلاعات خوش بین هستیم و معتقدیم كه این گونه پلت فرم ها می تواند به حفظ تولید، پیشگیری از بیكاری و ایجاد كسب وكارهای دیجیتال بینجامد.
نرخ افزایش تقاضای خرید آنلاین در ایران از متوسط جهانی بالاتر رفت
همینطور در این مراسم امیر محمدی، مؤسس «بیدوپین» با اشاره به اینكه این پلت فرم دسترسی به انتخاب های متفاوت را برای خریدار فراهم می آورد، توضیح داد: پلت فرم «بیدوپین» تعریف متفاوتی از تكنولوژی خرید آنلاین است كه هم برای مصرف كننده، بهترین پیشنهاد خرید را عرضه داده و هم برای فروشنده، مشتری را جذب می كند؛ در نهایت هم مسیر برقراری ارتباط این دو را فراهم می آورد.
وی با اشاره به گسترش تجارت الكترونیك در ایران با عنایت به اینكه ۱۰ سال است از ورود این فناوری به كشور می گذرد، اظهار داشت: آمار جهانی از فضای فروش آنلاین از آن حكایت می كند كه ارزش بازار خرده فروشی آنلاین كه در سال ۲۰۱۵ رقمی حدود ۱۳۰۰ میلیارد دلار بوده در سال ۲۰۱۹ به ۳۶۰۰ میلیارد دلار (۳.۶ تریلیون دلار) می رسد.
محمدی با مكبیان اینكه آمارها هم نشان داده است كه در ایران پارسال بیشتر از ۷۰ هزار میلیارد تومان تراكنش پوز سیار اتفاق افتاده است، افزود: مطابق آمارهای جهانی، ۳.۵ میلیارد نفر از جمعیت جهان تا ماه می ۲۰۱۸ حداقل یك خرید آنلاین را تجربه كرده اند.


مؤسس اپلیكیشن «بیدوپین» با اشاره به وجود حدود ۴۰ میلیون گوشی هوشمند در ایران و ضریب نفوذ بالاتر موبایل در كشورمان نسبت به متوسط جهانی، تصریح كرد: این مورد سبب شده تا نرخ افزایش تقاضای خرید آنلاین در ایران با ۱۴ درصد رشد سالانه از متوسط جهانی (۸ درصد) بالاتر باشد.
وی با اشاره به اینكه این ارقام از علاقه مندی مردم به فضای آنلاین حكایت دارد، تصریح كرد: اما مبحث فعلی در این فضا، عدم رشد مناسب بخش عرضه در كنار تقاضا است. به بیان دیگر ولع تقاضا در بازار آنلاین نسبت به عرضه بالاتر است و عرضه پاسخگوی تقاضا نیست.
وی ادامه داد: این مورد سبب شد تا ما در طراحی اپلیكیشن «بیدوپین» با الگوگیری از فضای آنلاین خرید و فروش، امكانی را برای عرضه كنندگان كالا فراهم نماییم تا مشتری خویش را در فضای آنلاین شناسایی كرده و بتوانند به دادوستد بپردازند.
محمدی افزود: به علت آن كه كسبه فروش فیزیكی، امكانات مناسبی برای فروش آنلاین خود ندارند، بالغ بر ۲۰۰ هزار واحد صنفی الان قابل دسترسی در فضای آنلاین نیستند و شاهد شكاف بیشتر از ۹۰ درصد میان عرضه و تقاضا در فضای آنلاین هستیم؛ اما اپلیكیشن «بیدوپین» این شكاف را پر می كند و به تمامی واحدهای صنفی قدرت چانه زنی در بازار آنلاین را می دهد.
وی اظهار داشت: در این پلتفرم، مشتری از راه اپلیكیشن خریدار، درخواست كالای موردنیاز خویش را در رسته های مختلف، ثبت می كند و فروشنده هم از راه اپلیكیشن فروشنده، پیشنهاد خویش را مطرح كرده و مشتری را جذب می كند. در «بیدوپین» بهترین پیشنهاد به مشتری بر مبنای متغیرهای موردنیاز وی داده می شود و در صورت انتخاب وی، فروشنده كالا را بدون واسطه به مشتری می فروشد.
مؤسس اپلیكیشن «بیدوپین» با اشاره به اینكه در این پلت فرم به دنبال آزادسازی پتانسیل بازار سنتی در فضای فروش آنلاین هستیم، اظهار داشت: هدف این پلت فرم این است كه در یك بازار آزاد، فروشنده را به مصرف كننده واقعی برساند؛ اما هرگونه تبادل در این پلت فرم به صورت كاملاً مجانی اتفاق می افتد و بعد از شناسایی فروشنده و خریدار، بنابر تمایل طرفین، دریافت كالا هم می تواند از راه اپلیكیشن و ارسال كالا به محل خریدار صورت پذیرد و هم امكان خرید حضوری بعد از مشاهده كالا از نزدیك صورت پذیرد. در همین حال هیچ درگاه پرداخت بانكی روی اپلیكیشن «بیدوپین» دیده نشده و پرداخت هم طبق توافق فروشنده و مشتری صورت می پذیرد.
محمدی با اشاره به اینكه اپلیكیشن «بیدوپین»، از اول بهمن ماه فعالیت خویش را شروع كرده است، اضافه كرد: در مدت یك ماه، ۱۵ هزار كاربر اپلیكیشن خریدار به سیستم وارد شده اند و ۱۸ هزار و ۸۵۰ درخواست خرید ثبت شده است كه تعداد ۲۷۲ مورد فروش موفق در این اپلیكیشن به ثبت رسیده است؛ و همینطور الان بالغ بر ۱۰۰۰ واحد صنفی فعال در اپلیكیشن ثبت نام كرده اند.
«بیدوپین» در جهت رونق اقتصادی فضای كسب وكار
در این مراسم محمود قیاسی مدیرعامل «بیدوپین» با اشاره به مفهوم استارت آپ كه از معدود راهكارهای گذار كشور از بحران اقتصادی می باشد، تصریح كرد: كسب وكارهایی مانند «بیدوپین» در شرایط فعلی تحریم، می تواند پتانسیل های كشور را در جهت حل مشكلات اقتصادی با یك حركت جمعی، آزاد كند.


وی با اشاره به اینكه این اپلیكیشن تعاریف كسب وكار در فضای مجازی را بازتعریف می كند، افزود: با وجود ابزارهای فناوری اطلاعات، مفهوم خیلی از موضوعات همچون خرید و فروش و كسب وكار تغییر یافته است و اپلیكیشن «بیدوپین» می تواند درگاهی برای رساندن فروشنده و مشتری به یكدیگر و رونق فضای كسب وكار شود.
قیاسی با تاكید بر اینكه این مدل جدید در خرید و فروش می تواند بهبود اوضاع اقتصادی و حذف واسطه ها را در اقلام مختلف مصرفی به همراه داشته باشد، اظهار داشت: بررسی ها نشان داده است كه مردم در خرید آنلاین، هوش و استعداد بالایی دارند و ما امیدواریم با وجود اپلیكیشن «بیدوپین» در جذب مشتری، یك كسب وكار ایمن و راحت را برای فروشنده و یك خرید آسان را برای خریدار، رقم بزنیم.
در این مراسم با حضور اعضای اتحادیه لوازم خانگی، به قید قرعه جوایزی به فروشندگان اعطا شد.
بیدوپین به شما كمك می نماید تا كالای موردنظرتان را با پایین ترین قیمت و از نزدیك ترین فروشگاه تحویل بگیرید. جهت استفاده از این اپلیكیشن روی لینك زیر كلیك كنید:
https: //cafebazaar.ir/app/com.bidopin.seller/?l=fa
انتهای رپرتاژ خبری


1397/12/20
14:42:18
5.0 / 5
4382
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها