مدیرعامل ایده پردازان:

ریسك كردن عاملی برای كارآفرینی است

ریسك كردن عاملی برای كارآفرینی است رصد كالا: در كشور عده ای از جوانان هستند كه معتقدند سكوی پرش برای رسیدن به كار مناسب، مدارج علمی بالا و وجهه اجتماعی خوب فقط با اراده و تلاش شخصی امكان پذیر می گردد.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، وحید خسروی مدیرعامل شركت ایده پردازان، یكی از جوانانی است كه بعنوان یك كارآفرین موفق، بخشی از تجربیات خویش را در ادامه آورده است.

اقدام فوری و پرریسك در كارآفرین شدن موثر است

خسروی درباره اینكه كارهای پرریسك در كارآفرین شدن موثر است، بیان كرد: بزرگ ترین دارایی شركت هم اكنون كه سبب شده میلیاردی شود، خریدن دامین و سرورهای مختلف سایت بود. مثلا در همان ابتدا دامین های مختلفی از جمله: SMS.ir (سامانه ارسال پیامك)، Server.ir (خدمات میزبانی وب)، CMS.ir، MMS.ir، Inbox.ir را خریداری كردیم كه همه در آن زمان، من را مورد سرزنش قرار دادند. خریدن دامین در آن زمان، مانند كسی بود كه برود بیابان بخرد. اما الان همین دامین ها جزو بزرگ ترین دارایی میلیاردی شركت به حساب می آید.

ایده پردازان بدون رانت بزرگ شد

مدیرعامل شركت ایده پردازان در ادامه اظهار داشت: بیشترین كاری كه طی این سال ها تا به امروز سبب موفقیت ما شد، تلاش مجموعه بدون رانت بود. ما نه سرمایه گذار داشتیم و نه رانتی داشتیم. هنوز هم داریم این تلاش را با كمك همه پرسنل ادامه می دهیم.

به گفته این كارآفرین جوان هیچ دستی بالاتر از دست خدا نیست و برای شروع كار الزاماً نباید سرمایه مالی هنگفتی در دست داشت؛ ضمن اینكه پیش بردن كارها در عین بهره مندی از علم است كه افراد را به موفقیت می رساند.

وی همینطور اضافه كرد: ما، ایده پردازانی ها، بدون محدودیت اندیشیدیم، بدون محدودیت كار كردیم و بدون محدودیت به سمت جلو حركت كردیم.

علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر درباره تجربیات یك كارآفرین جوان و فعال می توانند به این لینك رجوع كنند.




1397/06/02
14:10:49
5.0 / 5
4442
تگهای خبر: خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها