سبزپرداز اپلیكیشنی برای جلوگیری از هدر رفتن كاغذ

سبزپرداز اپلیكیشنی برای جلوگیری از هدر رفتن كاغذ رصد كالا: با پیشرفت روزافزون استفاده كاربران از گوشیهای همراه هوشمند، تمامی كسب و كارها به شكلی در حال كوشش برای انتقال اطلاعات و كسب و كار خود روی یك برنامه موبایلی هستند.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سبزپرداز، هم اكنون كسب و كار قبوض به صورت پراكنده نزد شركت های عرضه دهنده خدمات متفاوت در حوزه انرژی، مخابراتی، مالیاتی و... هستند. این شركت ها برای توزیع قبوض كاغذی خود هزینه های سنگینی را متحمل می شوند كه البته بعضی از این شركت ها قبوض خویش را بعد از فعالسازی، به صورت پیامكی ارسال می كنند.

در حال حاضر سالانه حدود هزار میلیارد تومان هزینه صدور قبوض كاغذی می گردد. مهم تر از این هزینه، آسیب زدن به محیط زیست و قطع ده ها هزار درخت برای تولید كاغذهای این قبوض است.

هدف اصلی برنامه سبزپرداز، یكپارچه سازی تمامی قبوض یك كاربر در محیط برنامه، امكان مدیریت این قبوض و در نهایت با مقایسه مصرف كاربران در مناطق، مدیریت مصرف انرژی آن ‎ها است. سبزپرداز می كوشد تا بتواند با همكاری شركت های خدماتی، دریافت قبوض با جزئیات كامل را روی برنامه خود داشته باشد، تا راهی به سمت حذف قبوض كاغذی را فراهم سازد.

از دیگر خدمات برنامه سبزپرداز، مدیریت یك ساختمان است. یك مدیر ساختمان می تواند با تعریف واحدهای ساختمان خود و تعریف شارژهای مربوطه، عملیات حسابداری ساختمان خویش را با استفاده از سبزپرداز انجام دهد. همینطور واحدها می توانند با استفاده از برنامه امور مربوط به ساختمان خویش را مشاهده و شارژهای خویش را مستقیم با استفاده از سبزپرداز پرداخت كنند. به این شكل علاوه بر شفاف كردن مدیریت ساختمان و همینطور تسهیل نمودن این عملیات، از هدر رفتن كاغذها جلوگیری شده و فرهنگ مدیریت مصرف برای كل ساختمان ها هم ترویج پیدا می كند.




1397/05/07
14:32:17
5.0 / 5
4536
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها