برگزاری دوره آموزشی مدیریت جامع ریسك در بانك ایران زمین

برگزاری دوره آموزشی مدیریت جامع ریسك در بانك ایران زمین رصد كالا: دوره آموزشی مدیریت جامع ریسك با حضور جمعی از مدیران و كارشناسان بانك ایران زمین به مدت پنج روز در واحد آموزش ستاد مركزی این بانك برگزار گردید.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بانك ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانك كه در مراسم افتتاحیه این دوره به همراه جمعی از مدیران و اعضای هیات مدیره حضور داشت، ضمن تقدیر از دست اندركاران اجرای این دوره، اظهار داشت: بحث ریسك و مدیریت ریسك، تطبیق و مبارزه با پولشویی در چارچوب بحث بانكداری شركتی از مواردی است كه برای بانك ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
وی اضافه كرد: در همین راستا استقرار سیستم مدیریت ریسك مطابق با استانداردهای روز دنیا و آموزش پرسنل از موارد حائز اهمیت است.

مدیرعامل بانك ایران زمین همینطور با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده اظهار داشت: اقدامات لازم برای استقرار واحدهای پولشوئی، ریسك و تطبیق بصورت واحدهای مستقل در بانك انجام شده است.
در ادامه مهدی آزادی رئیس اداره پولشوئی، ریسك و تطبیق با اشاره به دوره مذكور اظهار داشت: دوره ای كه در بانك ایران زمین برگزار شده، چهارمین دوره آموزشی مدیریت جامع ریسك در بانك های كشور است، كه با دعوت از یك مدرس غیر بومی در كشور انجام شده است.
در این دوره آموزشی آقای لمن از كشور سوئیس كه یكی از كارشناسان خبره حوزه ریسك بانكی است، بعنوان مدرس حضور داشت.

1396/10/26
20:21:52
5.0 / 5
5288
تگهای خبر: بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها