شروع همکاری استراتژیک سوپراپلیکیشن آپ و پلت فرم باما

شروع همکاری استراتژیک سوپراپلیکیشن آپ و پلت فرم باما رصد کالا: مراسم امضای قرارداد شروع همکاری راهبردی آپ و باما با حضور مدیران دو مجموعه برگزار و بر طبق این همکاری امکان ثبت و بررسی آگهی های خرید و فروش خودرو در بستر آپ برای تمام کاربران برقرار شد.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، به جهت تکمیل سبد محصول خود و نیازسنجی بازار خودروی دست دوم، سرویس خرید و فروش خودرو در همکاری با پلت فرم باما به سوپراپلیکیشن آپ اضافه شده است. این گزینه اکنون در دسترس تمام کاربران است و دو شرکت در راه توسعه این سرویس با یکدیگر مشارکت خواهند داشت.
باما فقط سرویس جدید برای سوپراپلیکیشن آپ نیست
آرمان فرج زاده مدیر ارشد اجرائی سوپراپلیکیشن آپ درباب این همکاری اظهار داشت: «باما فقط یک سرویس جدید برای آپ نیست؛ ما بر طبق یک مدل مشارکت تجاری و راهبردی به این همکاری رسیدیم. پتانسیل موجود در بازار خرید و فروش خودروی دست دوم، موقعیت چشم گیر برند باما به عنوان مرجع مورد اعتماد در بازار خودرو، تکمیل زنجیره ارزش شرکت آسان پرداخت و ظرفیت کاربران سوپراپلیکیشن آپ همچون موضوعات مهم ما برای شروع این همکاری بود.»
فرج زاده درباب دلیلهای همکاری با باما اظهار داشت: «براساس بررسی های انجام شده و در امتداد استراتژی های کلان گروه آسان پرداخت، حوزه خودرو به عنوان یکی از بخش های دارای ظرفیت رشد، برای سرمایه گذاری درنظر گرفته شد و با بررسی گزینه ها به این نتیجه رسیدیم که باما باتوجه به سهم بازار قابل توجه خصوصاً در دسته خودرو های با قیمت متوسط به بالا، برند خوشنام و باسابقه در این زمینه و نیز طرح های جدید برای توسعه کسب وکار، بهترین گزینه برای شروع یک همکاری راهبردی دراین زمینه است. از طرفی روند رشد و توسعه باما و رویکرد تیم مدیریتی و اجرائی آن در انتخاب باما به عنوان همکار راهبردی با بازاری پرظرفیت نقش مهمی داشت.»
به گفته فرج زاده همکاری راهبردی سوپراپلیکیشن آپ و پلت فرم باما در قالب یک تفاهم سرمایه گذاری دیده شده است که به سهام داری آپ در باما منتهی خواهد شد. راه های نرفته زیادی پیش روی باما است
امیرعلی شبیری مدیرعامل و هم بنیان گذار باما با اشاره به تعداد بیش از چهار میلیون معامله در سال با متوسط قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان در ایران اظهار داشت: «این بازار به لحاظ مالی و اهمیت آن در سبد دارایی خانواده ها بسیار پر اهمیت است. ما در باما ۱۵ سال پیش با یک بازار بطورکامل سنتی مواجه بودیم، در طول این سال ها توانستیم تغییراتی در عادت ها و فرایندهای معاملات ایجاد نماییم اما هنوز فاصله بسیاری با بازارهای دنیا داریم. وقتی به خدمات و امکاناتی که بصورت آنلاین در اختیار مردم دیگر کشورها قرار می گیرد نگاه می نماییم، باید بگویم که هنوز در آغاز راه هستیم و در این راه ماموریت اصلی باما خلق راهکار هایی برای تسهیل چرخه معاملات خودرو در ایران خواهد بود.»
شبیری افزود: «باما در طول سالهای پس از تأسیس، باتوجه به رشد سریع و جریان مالی مستقل، تا حالا بدون جذب سرمایه به فعالیت خود ادامه داده بود، اما از سال قبل و باتوجه به برنامه های توسعه ای بزرگی که برای باما پیش بینی کرده ایم، تصمیم به همکاری راهبردی و جذب سرمایه گرفتیم و از میان گزینه های گوناگون سرمایه گذاری، آپ به عنوان یک شرکت شناخته شده با تیم اجرائی قوی و خوش فکر و نیز با انبوه کاربران، به عنوان بهترین گزینه سرمایه گذار عنوان شد و خوشبختانه در مذاکرات همدلانه به تفاهم رسیدیم. همکاری باما و آپ علاوه بر ورود جریان سرمایه، موجب دسترسی گسترده تر باما به جامعه مخاطب آپ خواهد شد؛ جامعه ای که امیدوار هستم فعالیت باما را به بازار همه خودرو ها و شهرهایی که کمتر در دسترس ما هستند، برساند»
مدیرعامل باما، همین طور اشاره کرد که آینده همکاری باما و آسان پرداخت، به تولید محصولاتی منجر خواهد شد که کل پروسه خرید و فروش خودرو، از ثبت آگهی و جست وجو در بازار گرفته تا انتخاب خودرو و امور مالی و حقوقی معاملات را تسهیل کند و از این بابت ارزش افزوده فراوانی برای مخاطبان بازار خودرو ایجاد شود.


1402/11/21
09:25:15
5.0 / 5
365
تگهای خبر: ارز , بازار , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها