راه اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی تنقلات داخلی و خارجی در كشور

راه اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی تنقلات داخلی و خارجی در كشور رصد كالا: فروشگاه اینترنتی تنقلات خارجی و داخلی در كشور تحت عنوان شوكومای افتتاح شد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمد ایران نژاد، مدیر اجرایی فروشگاه مجازی شوكومای با بیان این خبر اضافه كرد: این فروشگاه وب سایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی و داخلی اعم از قهوه، شكلات، آبنبات، پاستیل، اسمارتیز، چپیس، بیسكویت، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، چاشنی ها، طعم دهنده ها و... درایران است كه این امكان را برای مخاطبان خود بوجود می|آورد كه تنها با چند كلیك خوراكی مورد علاقه خویش را انتخاب و در كمترین زمان ممكن در منزل یا محل كار تحویل بگیرند.
ایران نژاد بیان كرد: این فروشگاه در سامانه رسمی اینماد ثبت و تحت نظارت انجمن صنفی كسب وكار اینترنتی و مركز توسعه تجارت الكترونیكی ایران است.
مدیریت اجرایی فروشگاه اینترنتی شوكومای خاطرنشان كرد: در این فروشگاه با عنایت به دغدغه برخی مشتریان برای مصرف محصولات رژیمی یا فاقد قند، محصولات بدون شكر و گلوتن هم عرضه می گردد.
وی با تاكید بر اینكه همه محصولات این فروشگاه با هولوگرام حلال عرضه می شود، اظهار داشت: در این فروشگاه محصولات ایرانی همچون ادویه، انواع شربت، عرقیات، عسل و گیاهان دارویی با بالاترین كیفیت عرضه می گردد.
ایران نژاد با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در ارتقای كیفیت خدمات به مشتریان اظهار داشت: با پیشرفت روزافزون دنیای فناوری و اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر مردم با دنیای اینترنت، كسب وكارهای اینترنتی در میان مردم از مقبولیت خوبی برخوردار می باشند، مقبولیتی كه عمده دلایل آن قیمت پایین تر محصولات به دلیل حذف هزینه های جانبی مانند، انبار و اجاره، دسته بندی و مشاهده تمامی محصولات با توضیحات، امكان سفارش و تحویل آن جلوی منزل و امكان استرداد محصول بدون حضور فیزیكی است.
وی اضافه كرد: قیمت های رقابتی، تسریع در زمان خریداران، گستردگی محصولات و عرضه حق انتخاب بالا به مشتریان از دیگر دلایل رونق فروشگاه های مجازی است و این مجموعه هم می كوشد تا با حفظ كیفیت و تنوع محصولات رضایت مشتریان خویش را جلب كند.
وی با اشاره به دریافت مجوزهای رسمی مختلف این مجموعه برای راه اندازی خاطرنشان كرد: متاسفانه افراد سودجو با استفاده از طریق كارهای غیرقانونی فضای بی اعتمادی به اینگونه مشاغل را در میان مردم اشاعه می كنند؛ اما حق آن است كه فروشگاه های آنلاین دارای مجوز به صورت دقیق و درست وظایف خویش را انجام می دهند تا بتوانند در بازار پرتلاطم این روزها برای خود سهمی را رقم بزنند.
ایران نژاد اظهار داشت: این فروشگاه برای مناسبت های مهم و اعیاد تخفیف ها و فروش های ویژه ای را قرار می دهد كه ضمن خرید آنلاین در زمان های فوق، مشتریان از ارسال مجانی هم بهره مند می شوند.
وی اضافه كرد: این فروشگاه اینترنتی در جهت تولید اشتغال، به طور مستقیم برای تعدادی از جوانان مستعد و دانشجو شغل بوجود آورده است و در نظر دارد در آینده با گسترش فعالیت در همین حوزه محصولات و تنقلات، به جذب افراد با استعداد در زمینه اینترنت و فضای مجازی اقدام كرده و از شركت ها و تولیدكننده های داخلی هم دعوت به همكاری می كند.



1396/09/15
11:32:51
5.0 / 5
4910
تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها