اعلام اسامی تایید شدگان مسكن ملی، ۴۵ روز دیگر

اعلام اسامی تایید شدگان مسكن ملی، ۴۵ روز دیگر به گزارش رصد كالا ایسنا نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینكه ثبت نام طرح اقدام ملی مسكن در هشت استان همچون تهران و تمامی شهرهای جدید از بامداد فردا 21 اسفند شروع می شود اظهار داشت: اهتمام می نماییم اسامی افراد واجد شرایط مرحله دوم را ظرف 45 روز كاری اعلام نماییم.


محمود محمودزاده اظهار نمود: فاز سوم از مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسكن در ایام چهارشنبه و پنجشنبه در استان تهران و هشت استان دیگر باقی مانده و همین طور تمامی شهرهای جدید انجام می شود. وی ادامه داد: متقاضیان استان تهران از ۱۰ بامداد روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند برای نام نویسی اقدام نمایند. با اتمام این مرحله نام نویسی در كلیه استانها تمام می شود. معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره كرد: بعد از این مرحله تلاش می نماییم اسامی افراد واجد شرایط را ظرف ۴۵ روز كاری اعلام نماییم. طبیعتاً باتوجه به ۱۵ روز تعطیلات نوروز ممكنست این زمان ۴۵ روزه مقداری بیشتر شود اما اهتمام داریم حدود همین مدت اسامی افراد واجد شرایط را اعلام نماییم. محمودزاده با اشاره به اینكه افراد برمبنای شروط پنج گانه همچون نداشتن مالكیت از سال ۱۳۸۴ تاكنون، عدم برخورداری از زمین و مسكن دولتی پس از انقلاب و سابقه پنج سال سكونت در شهر مورد تقاضا پالایش می شوند، اشاره كرد: هیچ شروطی در این مرحله اضافه نشده اما به سبب اینكه پیش بینی می نماییم تعداد ثبت نام ها بسیار بیش از ظرفیت ۲۰۰ هزار واحدی این مرحله باشد، بعضی آیتم ها همچون سن سرپرست خانوار، تعداد افراد تحت تكفل و زمان ازدواج را در پایش نهایی مورد لحاظ قرار می دهیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش كه آیا ممكنست در آینده نیز ثبت نام مسكن ملی صورت گیرد اظهار داشت: سیاست وزارت راه و شهرسازی ادامه روند كنونی و ایجاد یك شرایط پایدار برای تولید و عرضه مسكن می باشد. بر این اساس باتوجه به تقاضای مناطق، مشروط به داشتن امكانات و تامین زمین، افزایش ظرفیت در تمامی استانها امكان پذیر است و وزارت راه و شهرسازی از كلیه امكانات و توانایی خود برای این منظور استفاده می نماید. به گزارش ایسنا، طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسكونی تا سال ۱۴۰۰ در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد. عملیات اجرایی این برنامه از دی ماه سال ۱۳۹۷ در برخی از مناطق شروع و شهریور ماه ۱۳۹۸ رسماً توسط حسن روحانی رئیس جمهوری شروع شد. متقاضیان طرح اقدام ملی مسكن برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی tem.mrud.ir بازگشت كنند. ۲۲۳۲۲۵


منبع:

1398/12/20
18:18:33
5.0 / 5
3531
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها