چگونه یك تلفن بی سیم مناسب و با كیفیت بخریم؟

چگونه یك تلفن بی سیم مناسب و با كیفیت بخریم؟ رصد كالا: اگر قصد خرید تلفن بی سیم برای منزل یا دفتر خودرا دارید و انتخاب از میان مدلهای متنوع بی سیم برایتان مشكل است در ادامه با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب تلفن بی سیم مورد نیازتان راهنمایی نماییم.


به گزارش رصد كالا به نقل از ایسنا، بنابر اعلام ایده آل گستر، اگر به اینترنت یا بازارهای مربوط تلفن مراجعه نموده باشید با برندهای مختلف تولیدكننده و همین طور مدلهای متنوعی روبه رو می شوید كه شاید شما را در انتخاب درست گمراه كند. ملاك اول در انتخاب هر وسیله الكترونیكی، كیفیت آن است. امكان دارد تلفن هایی با ظاهر زیبا كه تولید برندهای متفرقه است در نگاه اول شما را جذب نماید، اما باید توجه كنید كه كیفیت این مدلها در حد برندهای شناخته شده نیست.
پاناسونیك یكی از نخستین كمپانی های تولیدكننده تلفن بی سیم است كه محصولات خودرا به بیشتر كشورهای جهان صادر می كند و كمتر كسی پیدا می شود كه حداقل نام این برند را نشنیده باشد. تلفن های برند پاناسونیك از كیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد و می توان اطمینان داشت كه از خرید آن پشیمان نخواهید شد.
در ادامه می خواهیم دو مدل از پرفروش ترین تلفن های بی سیم پاناسونیك را معرفی نماییم كه از امكانات خوبی برای استفاده خانگی و دفاتر كوچك بهره می برد:
تلفن بی سیم ۶۸۱۱
تلفن بی سیم پاناسونیك مدل KX-TG6811 یكی از تلفن های بی سیم تك گوشی پاناسونیك است كه با وجود امكانات خوب قیمت بالایی ندارد. وجود فناوری DECT 6.0 می تواند مانع از ایجاد نویز ناشی از تداخل فركانسی با سایر دستگاه های بی سیم شود. علاوه بر این شنود و استراق سمع در این تكنولوژی غیرممكن خواهد بود. اگر تعداد بی سیم های این مدل برایتان كافی نیست با تهیه تك گوشی بی سیم سازگار با پایه این مدل، می توانید گوشیهای بی سیم را تا سقف ۶ عدد ارتقا دهید. امكان تماس داخلی بلاعوض بین بی سیم ها برقرار است.
خیلی از كاربران تلفن بی سیم، نگران برقراری تماس در زمان قطعی برق هستند. این مدل دارای قابلیت كاركرد در صورت نبود برق است. شما می توانید گوشی بی سیم را در حالت بلندگو قرار داده و روی پایه قرار دهید و از قابلیت مكالمه در این حالت استفاده كنید.


اگر می خواهید در زمان استراحت، زنگ خوردن تلفن آرامش منزل را بر هم نزند می توانید از قابلیت شب در این مدل بهره ببرید. با فعال كردن این حالت، تلفن در ساعات برنامه ریزی شده به حالت سایلنت درمی آید و زنگ نمی خورد. شما می توانید در فرصت مناسب از فهرست تماسهای از دست رفته جهت دسترسی به شماره هایی كه تماس گرفته اند، استفاده كنید.
اگر مزاحم های تلفنی و یا تبلیغات تلفنی، شما را كلافه كرده است، می توانید شماره ها را به فهرست سیاه این مدل اضافه كنید. قرار گرفتن شماره ها در فهرست مسدود شده ها موجب می شود آنها دیگر نتوانند با شماره شما تماس برقرار كنند.
اگر نگران مضرات سیگنال های تولیدشده توسط تلفن های بی سیم هستید می توانید حالت ECO را در این مدل فعال كنید. با فشردن كلید ECO می توانید سیگنال های تولیدشده توسط تلفن را كاهش دهید. توجه داشته باشید در این حالت برد كاسته می شود و باید نزدیك تر به پایه تلفن، مكالمه كنید.
سیستم كاهش دهنده ی نویز در صورتیكه فرد تماس گیرنده در محیط پر سروصدا قرار داشته باشد، نویز اطراف را كم كرده تا صدای او بهتر به گوش شما برسد.
تنها نكته ای كه در مورد این تلفن قابل توجه است، عدم وجود منشی تلفنی است. تلفن پاناسونیك ۶۸۲۱ دقیقاً امكاناتی مشابه با این مدل دارد و تنها مزیت آن وجود منشی تلفنی است. پیغام گیر خودكار این مدل می تواند در صورت عدم پاسخ شما سپس چند بوق پیغام تماس گیرندگان را ضبط كند تا بتوانید در فرصت مناسب به آنها گوش داده و با مخاطبان موردنظر تماس بگیرید. ظرفیت این منشی تلفنی ۳۰ دقیقه است. باید توجه داشت كه وجود قابلیت منشی تلفنی، سبب تفاوت قیمت این دو مدل می شود.
توجه داشته باشید كه برای تهیه تلفن های بی سیم پاناسونیك باید به نمایندگی های معتبر در ایران بازگشت كنید. شركت ایده آل گستر نمایندگی مجاز پاناسونیك است كه محصولات این برند معتبر را در سطح ایران عرضه می كند. برای خرید محصولات مخابراتی امنیتی پاناسونیك می توانید به وب سایت Idehal.org بازگشت و یا با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرید.
انتهای رپرتاژ خبری


1398/01/29
14:23:30
5.0 / 5
4561
تگهای خبر: بازار , تكنولوژی , تولید , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها