نسخه جدید موبایل بانك سرمایه روانه بازار شد

نسخه جدید موبایل بانك سرمایه روانه بازار شد رصد كالا: نسخه جدید موبایل بانك سرمایه با قابلیت ها و امكانات ویژه و به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیازهای مشتریان ارجمند روانه بازار شد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانك سرمایه، با هدف افزایش سطح دسترسی هم وطنان گرامی به خدمات نوین بانكی و به منظور رفاه حال مشتریان و تسهیل در خدمت رسانی به ایشان، نسخه جدید سامانه همراه بانك سرمایه با امكانات و قابلیت های ویژه از راه وب سایت این بانك نمایش شده است.
برای افزایش رضایت مندی بیشتر از پیش مشتریان، ارتقای كمی و كیفی سطح خدمات الكترونیكی در دستور كار بانك قرار دارد و در این راستا در نسخه جدید موبایل بانك سرمایه علاوه بر بهبود قابلیت ها و افزایش كارایی سامانه، امكانات جدیدی مانند ورود به نرم افزار با استفاده از اثر انگشت در نسخه اندروید فراهم گشته است.
نسخه IOS موبایل بانك سرمایه از راه وب سایت سیب بانك باز قابل دریافت بوده و نسخه اندروید آن بزودی از راه سرویس های پرمخاطب نمایش دهنده نرم افزارهای كاربردی موبایل مانند كافه بازار و Play Store در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
مشتریان گرامی به منظور استفاده از نسخه جدید موبایل بانك سرمایه، می بایست دارای حساب بانك سرمایه بوده و كد كاربری، رمز اول و دوم خودرا از شعب این بانك دریافت نمایند. مشتریان سپس این مرحله می توانند با حذف نسخه قبلی موبایل بانك خود و دانلود نسخه جدید از صفحه اصلی وب سایت بانك سرمایه و همین طور سایر سرویس های نمایش دهنده نرم افزارهای كاربردی و نصب آن روی موبایل خود، از خدمات این سامانه استفاده كنند.



1397/09/15
13:11:48
5.0 / 5
5004
تگهای خبر: بازار , بانك , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها