نكاتی برای خرید یخچال

بهترین برندهای یخچال در سال ۹۷ كدامند

بهترین برندهای یخچال در سال ۹۷ كدامند رصد كالا: یخچال شما یكی از مهم ترین و گران ترین لوازم خانگی شماست كه می خواهید بیش از ۱۰ سال را با آن سپری كنید. ازاین رو باید برای خرید یك یخچال خوب وقت كافی بگذارید و به اندازه كافی برای انتخاب بهترین مارك یخچال فریزر تحقیق كنید.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام دیجی تعمیرگاه، از آن جایی كه تنوع برند، مدل و قیمت یخچال در بازار زیاد است امكان دارد در انتخاب یك یخچال مناسب دچار سردرگمی شوید. بنابراین دیجی تعمیرگاه با عنایت به تجربیات كارشناسان و تكنسین های فنی خود تلاش كرده، بهترین برند و مدلهای مختلف یخچال را مورد بررسی قرار دهد.

یخچال جنرال الكتریك (GE)

جنرال الكتریك بعنوان یكی از معتبرترین مارك یخچال آمریكایی تولید در دنیا از سال ۱۹۲۲ تابحال آغاز به تولید انواع لوازم خانگی همچون یخچال فریزر كرده است و روزبه روز بر سطح كیفیت و تكنولوژی یخچال های خود می افزاید. یخچال فریزرهای جنرال الكتریك در همه دنیا به دوام زیاد معروف هستند. یخچال های جنرال الكتریك جدید از به روزترین تكنولوژی ها برای نگهداری مواد غذایی و افزودن آپشن های مناسب استفاده می نمایند.

برخی از خصوصیت های یخچال های جنرال الكتریك درادامه آمده است:
تازه نگه داشتن طعم مواد غذایی با ۵ سطح تنظیم دقیق دما به بهترین شكل ممكن عالی ترین سطح بهره وری انرژی كه این امر را می توانید با استفاده از برچسب انرژی ستاره روی یخچال مشاهده كنید دستگاه تولید آب داغ با ۴ برنامه پیش فرض در كنار یخ ساز و آب سردكن
قیمت یخچال جنرال الكتریك بعنوان یك مارك یخچال آمریكایی در ایران گران است؛ اما خصوصیت های فوق العاده آن سبب شده كه گران بودن قیمت یخچال جنرال الكتریك قابل توجیه باشد. با خرید یخچال های جنرال الكتریك كه به مستحكم بودن بدنه، كیفیت، كارایی و عمر طولانی قطعات شهرت دارند، احتمال اینكه بتوانید مدت زمان طولانی تری بدون مشكل از آن استفاده كنند، بسیار زیاد است.

اگر شما هم جزو استفاده كنندگان یخچال های جنرال الكتریك هستید و بعد از مدت ها یخچال شما دچار مشكلی شده و یا نیاز به سرویس دارد، می توانید درخواست تعمیر یخچال جنرال الكتریك خویش را به صورت آنلاین در وبسایت دیجی تعمیرگاه ثبت كنید تا در كوتاه ترین زمان ممكن بهترین تعمیركار یخچال جنرال الكتریك را به محل شما اعزام كنند.

اندازه یخچال

مطمئن شوید اندازه موردنظر شما برای یخچال متناسب با فضایی است كه می خواهید یخچال را در آنجا قرار دهید. فضایی كه یخچال را در آنجا قرار می دهید باید از همه طرف به گونه ای باشد كه هوا بتواند آزادانه در اطراف آن گردش كند و فضای كافی برای خروج گرمای موتور در پشت یخچال وجود داشته باشد.

بر اساس یك قاعده كلی، یخچال شما باید حداقل از هر طرف به اندازه ۵ سانتی متر از دیوارها فاصله داشته باشد.

با استفاده از یك متر، ابعاد درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن شوید كه یخچال نو خویش را می توانید سالم و بدون تولید خط و خش روی بدنه آن به آشپزخانه برسانید (به ویژه اگر قصد شما از خرید این است كه می خواهید اندازه یخچال را بزرگ تر كنید).

شما به چه مدل یخچالی نیاز دارید؟

اگر قیمت، كارایی و فضایی كه در نظر گرفته اید بزرگ ترین نگرانی شما است، یك یخچال فریزر بالا (فریزر در بالای یخچال تعبیه شده است) برای شما كارایی بیشتری دارد؛ این نوع محصول ارزان ترین نوع یخچال برای خرید و همینطور به صرفه ترین نوع یخچال برای مصرف بهینه انرژی به شمار می آید. همینطور طیف وسیعی از برندها و مدلها برای انتخاب در این دسته قرار می گیرند.

معایب یخچال های فریزر بالا

اگر جزو آن افرادی هستید كه زیاد به سراغ یخچال می روید، مجبورید جهت استفاده از خوراكی های داخل یخچال بخصوص در طبقات پایین، مرتب خم و راست شوید.

یخچال های فریزر پایین

در یخچال فریزر پایین (فریزر در پایین یخچال تعبیه شده است) و استفاده از همه بخش های یخچال های فریزر پایین راحت تر است و به خاطر استفاده زیاد از یخچال شما مجبور نیستید مرتب خم و دچار كمردرد شوید.

مزایای یخچال های فریزر پایین

طراحی عاقلانه و منطقی یخچال (آنچه بیشتر از آن استفاده می كنید، هم سطح چشمان شماست و مجبور نیستید هر بار جهت استفاده از خوراكی های داخل یخچال خم شوید.)

بخش فریزر اغلب به صورت كشویی طراحی می گردد.

تنوع مدلها و برندهای یخچال های فریزر پایین در حال افزایش می باشد.

معایب یخچال های فریزر پایین

از یخچال های فریزر بالا گران تر هستند.

به وضوح هزینه استفاده از این یخچال ها گران تر از یخچال های فریزر بالا است.

در سرد كردن بخصوص در بخش فریزر امكان دارد كندتر از یخچال های فریزر بالا باشد.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

ویژگی ها و فضاهای اضافی سبب می گردد یخچال های ساید بای ساید برای خیلی از خانواده ها مناسب تر باشد.

مزایای یخچال های ساید بای ساید

آپشن ها و خصوصیت های متنوع مانند یخ ساز و آب سردكن، نمای شیك و زیبا در آشپزخانه، ظرفیت ذخیره سازی خوب و بهترین دسترسی برای افراد ویلچری همچون مزایای یخچال های ساید بای ساید هستند.

معایب یخچال های ساید بای ساید

یخ ساز، آب سردكن و دستگاه تصفیه آب یخچال ساید بای ساید می تواند فضای زیادی را از یخچال و فریزر اشغال كند.

فضای داخلی كاملاً باریك است و در خیلی از مواقع برای قرار دادن خوراكی های با اندازه بزرگ مشكل ساز می گردد.

اندازه فیزیكی بزرگ آن فضای زیادی را اشغال می كند و نمی توان آن را در یك فضای تنگ قرار داد.

دمای بالا و پایین یخچال می تواند ناهماهنگ باشد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید نسبت به بقیه یخچال ها سخت تر و پرهزینه تر است.

یخچال درب فرانسوی (فریزر پایین با یخچال دو درب)

یخچال های درب فرانسوی تلفیقی از راحتی یك یخچال فریزر پایین به همراه ظرفیت و خصوصیت های خیلی خوب یخچال ساید بای ساید است.

مزایای یخچال های درب فرانسوی

آپشن ها و خصوصیت های متنوع مانند یخ ساز و آب سردكن

ظرفیت ذخیره سازی خوب

یخچال و فریزر با پهنای خیلی خوب برای خوراكی های با اندازه بزرگ

معایب یخچال های درب فرانسوی

یخ ساز، آب سردكن و دستگاه تصفیه آب یخچال می تواند فضای زیادی را از یخچال و فریزر اشغال كند.

اندازه فیزیكی بزرگ آن فضای زیادی را اشغال می كند و نمی توان آن را در یك فضای تنگ قرار داد.

هزینه بیشتر برای خرید

راهنمای خرید یخچال فریزر دوقلو (یخچال و فریزر جدا از هم)

یخچال فریزر دو قلو تلفیقی از فضای ذخیره سازی مناسب با انعطاف پذیری زیاد است.

مزایای یخچال فریزر دوقلو

یخچال و فریزر دوقلو را می توان در فضاهای مجزایی قرار داد (مثلاً فریز را در حیاط خلوت قرار داد) كه این خصوصیت برای آشپزخانه های كوچك مناسب است؛ همینطور این محصول از ظرفیت ذخیره سازی خوبی بهره مند است.

معایب یخچال فریزر دوقلو

این نوع یخچال فریزر فضای نسبتاً زیادی را هم اشغال می كند و این خصوصیت از معایب آن به حساب می آید.



1397/05/26
13:07:54
5.0 / 5
4529
تگهای خبر: بازار , تكنولوژی , تولید , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها