پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج ۱۵۰ میلیون ریالی در بانك صادرات

پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج ۱۵۰ میلیون ریالی در بانك صادرات رصد كالا: بانك صادرات ایران پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج ۱۵۰ میلیون ریالی به متقاضیان را با جدیت دنبال می كند.



به گزارش رصد كالا به نقل از مهر، با ابلاغ بسته اعتباری سال ۹۷ بانك صادرات ایران از ۲۱ فروردین سال جاری، پرداخت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه به هر یك از زوجین عملیاتی شده كه روند پرداخت آن در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی بانك، همچنان ادامه دارد به نحوی كه در ۲ ماه ابتدای سال جاری ۹۰۴۲ فقره وام مذكور به ارزش بیش از ۱۳۵۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.
بنا بر این گزارش، مدت بازپرداخت وام مذكور ۵ سال (۶۰ ماه) است و متقاضیان از تاریخ ثبت عقد به مدت ۲۴ ماه مهلت دارند برای دریافت این وام در سامانه وام قرض الحسنه ازدواج بانك مركزی ثبت نام كنند.
تعیین روزانه شعبه برای متقاضیان این وام به ترتیب اولویت ثبت نام و كوشش برای رفع معطلی در شبكه شعب بانك صادرات ایران مورد تاكید قرار گرفته است.
بانك صادرات ایران در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود طی سال های ۹۵ و ۹۶ بالغ بر ۲۸۳ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت كرده است.

1397/03/21
14:59:15
5.0 / 5
4785
تگهای خبر: بانك , صادرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها