حضور کلینیک رستورانی در همایش راه اندازان و مشاوران صنعت غذا و نوشیدنی

حضور کلینیک رستورانی در همایش راه اندازان و مشاوران صنعت غذا و نوشیدنی به گزارش رصد کالا، کلینیک رستورانی بار دیگر نشان داد که فقط یک مجموعه خدماتی نیست، بلکه شریک فکریِ آن هایی ست که دل در گرو توسعه پایدار صنعت غذا و نوشیدنی ایران دارند.


به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، یازدهم خرداد ۱۴۰۴، سالن همایش های کنگره رستوران ایران، میزبان یکی از مهم ترین گردهمایی های تخصصی سال بود: «همایش راه اندازان و مشاوران صنعت غذا و نوشیدنی ایران» در روزی که تقویم صنعت غذا، رنگی از گفتگو، تجربه و آینده نگری گرفت، کلینیک رستورانی بار دیگر نشان داد که فقط یک مجموعه خدماتی نیست، بلکه شریک فکریِ آن هایی ست که دل در گرو توسعه پایدار صنعت غذا و نوشیدنی ایران دارند. رویدادی که برای اولین بار، راه اندازان، مشاوران، مدیران و متفکران این حوزه را پای یک میز نشاند تا از چالش ها، راهکار ها و نقشه راه آینده بگویند. صدایی متفاوت در بین هیاهوی صنعت کلینیک رستورانی، با تجربه ای زیسته در راه اندازی، مشاوره، آموزش و توسعه کسب وکارهای غذایی، در این همایش بعنوان یکی از برندهای مرجع مورد توجه ویژه قرار گرفت.
مهدی فاضلی، مدیرعامل کلینیک، در کنار چهره هایی همچون دکتر آقایی (مدیر کنگره رستوران ایران)، شف مسعود عابدینی، آقای حنیفی (مدیرعامل پرشیا استیل) و اساتید دانشگاهی حوزه بیزینس و کارآفرینی، از حقیقت هایی اظهار داشت که فعالان این صنعت هر روز با آن دست وپنجه نرم می کنند.
از سالن اصلی گرفته تا راهروهای گفتگو، یک دغدغه بارها و بارها تکرار شد: چرا با وجود تلاشهای زیاد جهت راه اندازی رستوران اما این کسب و کارها بعد از شروع، به جای موفقیت، به توقف می رسند؟
کلینیک رستورانی؛ وقتی دغدغه ها شنیده می شوند فضای همایش فرصتی شد برای پرداختن باردیگر به مباحثی که در نمایشگاه بین المللی بهمن ماه هم مطرح شده بودند، اما این دفعه با عمق بیشتر: سردرگمی در طراحی مفهومی رستوران نداشتن بیزینس پلن یا مدل درآمدی روشن نبود آموزش برای منابع انسانی فرسایش سرمایه گذار به خاطر ناآگاهی از کاست کنترل و تأمین مواد اولیه آشفتگی در ساختار سازمانی و ارتباطات بین واحدها وقتی از سالن همایش بیرون می آمدی، خیلی ها را می دیدی که با تیم کلینیک رستورانی گرم گفتگو بودند. نه برای گرفتن کارت ویزیت، بلکه برای درک عمیق تری از راهکارهایی که این مجموعه طی سال ها تجربه در اختیار دارد.
جذابیت این دیدارها زمانی بیشتر می شد که می فهمیدی هر واحد در کلینیک از طراحی، تا مارکتینگ، تا منابع انسانی متخصص خودش را دارد و همین، دقیقا همان نقطه ای ست که صنعت امروز ما به آن نیاز دارد. مشارکت، نه رقابت در فضای همایش، کلینیک رستورانی نه رقیب دیگران، بلکه همراه و شریک اندیشه ی آنان بود. خیلی از راه اندازان حاضر اذعان داشتند که آن چه امروز در فضای این صنعت کم است، نه تجهیزات بیشتر، بلکه نگاه سیستمی، آموزش حرفه ای و همراهی واقعی از ایده تا اجراست.
از دغدغه تا راه حل؛ با کلینیک رستورانی اگر شما هم راه انداز، مشاور یا سرمایه گذار حوزه غذا هستید و می دانید این مسیر پر از پیچ وخم است، بهتر است تنها نروید.
کلینیک رستورانی آماده است تا همراه واقعی شما در راه "تشخیص، تجویز، درمان" باشد، با تجربه ای مستند، تیمی متخصص، و نگاهی واقع بین. راه های ارتباط با کلینیک رستورانی:
۰۹۱۲۰۳۸۸۸۳۲ ۰۲۱۲۱۰۰۱۸۶۳
www.restaurant-clinic.com
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1404/05/15
10:43:43
5.0 / 5
20
تگهای خبر: آموزش , تخصص , خدمات , راه اندازی رستوران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
رصدکالا
پربیننده ترین رصدکالا

پربحث ترین رصدکالا

جدیدترین رصدکالا

رصد کالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها

رصد کالا، خرید هوشمندانه را با بهترین نرخها در کوتاهترین زمان تجربه کنید