وزیر جهاد كشاورزی:

تولید یکنواخت و صادرات پایدار اولویت وزارت جهاد کشاورزی است

تولید یکنواخت و صادرات پایدار اولویت وزارت جهاد کشاورزی است رصد کالا: وزیر جهاد کشاورزی تولید یکنواخت و کم نوسان را هدف نخست این وزارتخانه عنوان نمود.



به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی در ۱۲ ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ قدم های بزرگی برای تولید محور کردن رویدادهای مدیریتی، اجرائی و ستادی برداشته است.
وی اضافه کرد: هم اکنون قرارگاه های امنیت غذایی محملی برای تصمیم های اجرائی در امتداد تولید است و این مراکز تصمیم گیری، ماهیت تولید را جایگزین دغدغه های بازار مانند آن چه در سال قبل بود، کرده اند.
نیکبخت اشاره کرد: هدف ما رساندن تولید داخل بر روی سکوی صادرات پایدار می باشد و این اقدام را هم زمان با یکنواخت سازی تولید داخل به پیش می بریم و معتقدیم بازار داخل مطمئن و صادرات، در عرض هم حرکت می کنند و پشتیبان یکدیگرند. وزیر جهاد کشاورزی عمل به تعهدات حمایتی را نشانه عزم راسخ مدیریت کلان کشاورزی برای جهش تولید دانست و اظهار داشت: برخلاف مدت مشابه، هم اکنون نهاده های مورد نیاز تولید برای ۶ ماه نخست سال تامین شده و برنامه اجرائی شش ماهه دوم با قوت درحال اجراست، یعنی؛ تولیدکننده دغدغه ای به جز تولید نداشته باشد. وی با اعلان اینکه تامین مطمئن نهاده، پایه تولید پایدار می باشد، اضافه کرد: شاید در ادوار گذشته نیاز سالانه نهاده محقق می شد اما اطمینان بخشی به تولیدکننده، تامین نهاده به میزان لازم در زمان و مکان مقرر می باشد و این شرایط برای بهره برداران هم اکنون مهیا شده است. گفتنی است؛ طبق گزارش ها، تکافوی نهاده در سامانه بازارگاه، بهای آنرا در بازار آزاد به زیر قیمت مصوب رسانده است.

1403/03/16
13:41:38
5.0 / 5
225
تگهای خبر: بازار , تولید , صادرات , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها