مدیر برگزاری ایران اسپورتكس۱۴۰۱:
مهم ترین نمایشگاه ورزش خاورمیانه
به گزارش رصد کالا شمارش معکوس افتتاح مهم ترین نمایشگاه ورزش خاورمیانه در تهران شروع شده است، علی محتشم امیری مدیر برگزاری این رویداد در اینباره توضیحات بیشتری می دهد.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، صنعت ورزش با فراهم آوردن امکانات پیشرفته و قابل دسترس، تجهیزات، کالا، خدمات و حمایت های مالی، نقش مهمی در توسعه ورزش و اقتصاد کشور دارد. ورزش به عنوان فرصتی بی بدیل می تواند منجر به برند سازی و مطرح شدن برندهای صنعتی در میان عموم جامعه شود. در این میان نمایشگاه ها به عنوان ویترینی بزرگ و جذاب در توسعه بازاریابی محصولات نقش مهمی در توسعه این صنعت دارند.
شمارش معکوس افتتاح با اهمیت ترین نمایشگاه ورزش خاورمیانه در تهران شروع شده است. پیرامون این مساله گفت وگویی را با علی محتشم امیری مدیرعامل شرکت میلاد نور و مدیر برگزاری این رویداد ترتیب داده ایم که در ادامه مطالعه خواهید کرد:
محتشم امیری اظهار داشت: بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی امسال از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران انجام خواهد شد. این رویداد بین المللی در فضایی بیش از ۸ هزار مترمربع مفید و با حضور ۱۱۳ شرکت در سالن های ۷، ۲۷ و ۸ و ۹ میزبان متخصصان و فعالان این حوزه است.
وی با اعلان اینکه نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل رشدی تقریباً ۱۰۰ درصدی داشته است، اظهار داشت: شرکت هایی از کشورهای چین و روسیه هم در این نمایشگاه حضور دارند.
گروه های کالایی حاضر در بیست و یکمین نمایشگاه ورزش
این برگزارکننده نمایشگاهی در ادامه اظهار داشت: زیر گروههای این نمایشگاه شامل کفش ورزشی، پوشاک ورزشی، تجهیزات بدن سازی و باشگاهی، کف پوش های سالن های باشگاه، چمن های مصنوعی، میز بیلیارد، صخره نوردی، تجهیزات و صندلی های ماساژ، دوچرخه های ثابت و متحرک و… است که تولیدکنندگان آنها در این نمایشگاه حضور دارد. نشریات ها و سازمان های دولتی وانجمن های مرتبط هم در این رویداد حضور دارند.
محتشم امیری اشاره کرد: در نمایشگاه امسال دفتر صنایع خلاق و ورزش وزارت صمت با هماهنگی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و پژوهشگاه تربیت بدنی مبادرت به برگزاری پاویون شرکت های دانش بنیان کرده است.
اهداف برگزاری نمایشگاه
وی در ادامه به تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه اشاره نمود و اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در زمینه ورزش و تجهیزات ورزشی، در بخش تولیدات داخل است. خوشبختانه امروزه تولیدات داخلی از نظر کیفیت به حدی رسیده است که در بعضی مواقع توان رقابت با نمونه خارجی را دارد. برخی از تجهیزات و تولیدات شرکت های داخلی به کشورهای همسایه و دور صادر می شود. نمایش توانمندی صادراتی این شرکتها هم از سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است که مد نظر ما بوده است.
این برگزارکننده نمایشگاهی همین طور اظهار داشت: توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقا ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، توسعه ورزش های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنائی با پیشرفت های انجام شده در زمینه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقا کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی از سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
نقش این نمایشگاه در صنعت ورزش کشور
این فعال نمایشگاهی در آخر به نقش این نمایشگاه در صنعت ورزش کشور اشاره نمود و اظهار داشت: رویداد بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تنها نمایشگاه برند در زمینه ورزش است که در کشور برگزار می گردد و تمام شرکت هایی که در این عرصه حضور دارند آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی های خودرا در بستر این رویداد را به نمایش می گذارند. این مساله باعث می شود بازدید کننده ها آخرین و تازه ترین محصولات را در این نمایشگاه ببینند. تبلیغات برای نشان دادن آخرین تکنولوژی هایی که تولیدکنندگان در زمینه تولیدات خود به کار برده اند هم یکی دیگر از تاثیرات برگزاری این نمایشگاه در صنعت ورزش کشور است. بازاریابی هم مساله بسیار مهمی است که در خلال برگزاری این رویداد به آن توجه شده است. این نمایشگاه جزو پر بازدیدترین نمایشگاه های کشور بشمار می رود و بدین جهت فعالان این حوزه بصورت B۲Bو B۲C با یکدیگر ارتباط می گیرند. بواسطه این دیدارها هم قراردادهای مثمر ثمری منعقد می شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب