8 بعلاوه 1 ترفند موثر برای عکاسی از انواع مختلف لباس

8 بعلاوه 1 ترفند موثر برای عکاسی از انواع مختلف لباس رصد کالا: استفاده از تصاویر با کیفیت به ویژه برای فروش اینترنتی تضمین موفقیت شما است.



به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، با استفاده از تصاویر خوب و با کیفیت میتوان مشتری ها را به خرید بیشتر ترغیب کرد. این مورد و استفاده از تصاویر جذاب، در ارتباط با لباس بیشتر احساس می شود و تفاوت فروشگاه های موفق و ناموفق اینترنتی هم گاهی در همین مبحث است.
در عکاسی از لباس بخصوص لباس های پرفروشی مانند مانتو احتیاج به توجه بسیار به جزئیات نیست. در حالیکه عکاسی از جواهرات و اکسسوری ها نیازمند تمرکز بر جزئیات است. البته عکاسی از لباس هم باید به صورتی باشد که مخاطب به صورت کامل آنرا احساس کند و در نهایت اقدام به خرید مدل مانتو جدید یا لباس مد نظرتان کند. شما می توانید با نشان دادن صحیح عکس ها، انواع مدلهای مختلف مانتو را با قیمت های متنوع به فروش برسانید. در ادامه به معرفی چند ترفند در این حوزه می پردازیم.
۱. استفاده از تکنیک مانکن نامرئی
زمانی که می خواهید یک لباس را با استفاده از عکس نشان دهید باید بتوانید حس واقعی و حقیقی بودن را به مخاطب خود منتقل کنید. یکی از این ترفندها استفاده از مانکن نامرئی است که در واقعی نشان دادن پوشاک نقش مهمی دارد. خیلی از خریداران نیاز دارند تا با دیدن عکس، آنرا روی بدن خود تصور کنند. برای این کار می توانید از یک مانکن استفاده کنید و با عکس گرفتن از آن و ادیت عکس ها بعد از عکاسی، مانکن را حذف کنید. این تصاویر حرفه ای بسیار در زمینه فروش پوشاک مؤثر عمل می کنند.
۲. نور پردازی مناسب

زمانی که نور مناسب در یک محیط فراهم باشد، برای عکاسی نگران این نیستید که در خانه عکاسی کنید یا استودیو. در نور پردازی از عکاسی تبلیغاتی لباس معمولا از سه نور استفاده می شود. برای شروع نور اول یا نور اصلی در کنار دوربین قرار می گیرد و بر روی سوژه تنظیم می شود و نقش اساسی در این نوع از عکاسی دارد. نور دوم نور پر کننده است که به صورت مکمل عمل کرده و با زاویه از سوژه قرار می گیرد. نور سوم هم نور بالا سر است که بین سوژه و پس زمینه قرار می گیرد.
گاهی اوقات برای عکاسی لباس از انواع مختلف رینگ لایت هم استفاده می شود که به شکل رومیزی و به صورت حرفه ای تنظیم شده و می تواند جذابیت بیشتری به محصولات ببخشد. رینگ لایت نور ملایمی دارد و از آن برای عکاسی با گوشی هم میتوان استفاده نمود. این ابزار را می توانید در قیمت های مختلف برای فروشگاه اینترنتی خود خریداری کنید.
۳. استفاده از مدل در عکاسی از لباس
زمانی که شما به اندازه کافی بودجه داشته باشید می توانید برای تاثیر بیشتر از یک مدل استفاده کنید. همکاری با مدل می تواند از زوایای مختلفی برای شما مفید باشد. مدل می تواند در هر مدلی که مد نظر شما است بایستد و به عکس شما روح ببخشد. در این نوع از عکاسی باید تمرکز بر روی لباس باشد و توجه مخاطب تنها بر روی مدل نباشد. همینطور باید از مدل برای هدف خرید بهره برد تا خریداران بتوانند لباس را بر تن خود تصور کنند. کیفیت عکاسی با مدل بسیار بالاتر از به کار گرفتن مانکن است.
۴. چیدن مجموعه محصولات
یکی از ایده های تبلیغاتی بسیار عالی، گروه بندی محصولات است. این کار کمک می نماید تا مخاطب بتواند محصولات و لباس های مختلف را به لحاظ شکل و اندازه و دیگر خصوصیت ها با یکدیگر مقایسه کند. با این روش همینطور میتوان مزیت محصول خویش را نسبت به دیگر محصولات نشان داد. این ترفند کمک می نماید تا خریدار خرید بیشتری هم انجام دهد.
۵. ترفند لمس کردن

در عکاسی می تواند یک دست از منبعی نامعلوم حضور داشته باشد. این روش ترفندی گیرا است و مخاطب می تواند با زوم قوی جنس محصول را هم به شکلی احساس کند. اگر نتوانستید در عکس این عناصر را اضافه کنید، می توانید با فتوشاپ آنرا به عکس اضافه کنید. استفاده از چند رنگ در پس زمینه این دست عکس ها هم به ایجاد تصاویر سه بعدی و سایه دار کمک می نماید.
۶. استفاده از زاویه دوربین
یک نکته مهم دیگر در زمینه عکاسی از انواع مختلف لباس استفاده از تمام زوایای دوربین است. استفاده از یک زاویه برای نشان دادن عکس محصول لباس بسیار ضعیف خواهد بود. شما باید بتوانید لباس را از زاویه نزدیک، دور و اطراف آن به نمایش بگذارید. استفاده از زوایای شیب دار می تواند جلوه های جالبی به عکس شما بدهد. در اینجا می توانید با نام زوایای مختلف دوربین و کاربرد آنها آشنا شوید.
۷. استفاده از سه پایه
انتخاب یک سه پایه محکم در عکاسی یک امر حیاتی می باشد. دلیل این امر هم آن است که هر لرزشی به صورت ناخواسته باعث تکان خوردن دست شما شده و بر کیفیت عکس ها تاثیر منفی خواهد گذاشت. ازاین رو بهتر است یک سه پایه خوب و محکم انتخاب کنید که با نیازهای شما هم هماهنگ باشد. اگر برای عکاسی از لباس از گوشی استفاده می کنید، حتی استفاده از مونوپاد هم می تواند به ثابت ماندن گوشی و نداشتن لرزش در آن کمک نماید.
۸. راه اندازی یک استودیو عکاسی
شما علاوه بر فضای خانه برای عکاسی از یک استودیو حرفه ای هم می توانید استفاده کنید. این استودیو حتی می تواند یک فضای کوچک در خانه شما باشد اما باید فضایی جدا برای آن در نظر بگیرید. برای این استودیو نورپردازی و نوع دوربین بسیار مهم می باشد و بهتر است فضا بگونه ای باشد که از نور طبیعی هم بهره بگیرید.
۹. ویرایش عکس محصولات
پس از آن که عکاسی از انواع لباس و مانتو و غیره به اتمام رسید، شما باید بتوانید تصاویر خویش را به خوبی با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ یا دیگر نرم افزارهای حرفه ای عکاسی، ویرایش کنید تا آنها جذابیت بیشتری هم پیدا کنند. زمانی که عکس ها به درستی ادیت شوند، تمایل خریداران هم برای خرید بیشتر خواهد شد. درواقع این عکس ها باید به صورتی ویرایش و ادیت شوند که برای نمایش در یک فروشگاه اینترنتی مناسب باشند. در این حوزه تعادل رنگ سفید بسیار اهمیت دارد و بهتر است از پیش زمینه سفید استفاده کنید. زاویه و ترکیب بندی تصاویر هم بسیار مهم می باشد و در صورت ضرورت باید بتوانید از تصحیح رنگ ها هم در تصاویر خود به صورتی استفاده کنید که با رنگ اصلی لباس تفاوت چندانی نداشته باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1400/05/11
22:05:17
5.0 / 5
207
تگهای خبر: اینترنت , بودجه , خرید , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها