تلفن ثابت سازمانی نكسفون، راهكار ارتباطی برای مشاوره آنلاین پزشكی
به گزارش رصد کالا امروزه تمایل مشاغل مختلف به عرضه خدمات آنلاین، روند پاسخگویی و خدمترسانی به میزان زیادی بهبود یافته و صنعت پزشکی هم بخشی از خدمات خویش را به صورت آنلاین عرضه می نماید.
به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، امکان دارد برای شما هم پیش آمده باشد که ساعت ها پشت خط تلفن منتظر مانده باشید تا بتوانید از یک دکتر نوبت بگیرید یا سوالی بپرسید و یا حتی مجبور شده باشید در صف های طولانی مطب و بیمارستان ها منتظر بمانید. سلامتی بسیار مهم می باشد و امکان دارد این انتظارها سبب به خطر افتادن جان شما و عزیزانتان شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تمایل مشاغل مختلف به عرضه خدمات آنلاین، روند پاسخگویی و خدمترسانی به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. به گونه ای که صنعت پزشکی و درمانی هم امروزه بخشی از خدمات خویش را به صورت آنلاین عرضه می نماید.
امروزه پلت فرم های مختلفی مانند دکتردکتر، اسنپ دکتر، پذیرش ۲۴، دکتر ساینا، پزشک آنلاین و … وجود دارند که خدماتی مانند مشاوره آنلاین پزشکی، نوبت دهی آنلاین، ویزیت آنلاین و... را عرضه می نمایند. این سامانه ها زمان انتظار افراد برای ثبت نوبت، مشاوره و کسب اطلاعات از پزشک موردنظرشان را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. همینطور به سبب آنلاین بودن، دیگر نیازی به حضور فرد در مطب یا بیمارستان نیست و در نتیجه محدودیت جغرافیایی را هم از بین برده است.
اما نکته حائز اهمیت این است که صاحبان این پلت فرم ها چگونه می توانند ارتباط خود با مشتریان و همینطور پزشکان و متخصصان ثبت شده در سامانه خویش را مدیریت کنند؟
در شرایط کنونی که به سبب انتشار ویروس کرونا، تمایل افراد به خدمات آنلاین بیشتر شده است و مردم ترجیح می دهند به جای رفتن به مکان های عمومی، در خانه بمانند و به صورت غیرحضوری مشاوره یا ویزیت شوند، حجم تماس ها و پیام های ارسالی به این سامانه های آنلاین و پزشکان بسیار افزایش یافته است. علاوه بر این، با پیشرفت تکنولوژی و اعتماد مردم به خدمات و خدمات آنلاین، میزان درخواست مشاوره آنلاین پزشکی هم به مراتب بیشتر شده است. مدیریت و پاسخگویی به این درخواست ها در صورت عدم پیشبینی نیازهای ارتباطی می تواند منجر به نارضایتی و از دست دادن مشتریان شود. در نتیجه لازم است یک راهکار ارتباطی مطمئن به منظور مدیریت و پاسخگویی به تمامی درخواست ها در نظر گرفته شود تا با کمترین تاخیر و بهترین کیفیت، به مشتریان پاسخ داده شود.
سیستم تلفن سازمانی (VoIP) نکسفون با امکانات و مزایای گوناگونی که دارد، می تواند راهکاری مطمئن برای سامانه مشاوره آنلاین پزشکی و افرادی باشد که قصد دارند خدمات خویش را به صورت آنلاین و تلفنی به مشتریان عرضه نمایند. از امکانات و خصوصیت های مختلف تلفن ثابت سازمانی نکسفون می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سرشماره ثابت تهران یا کشوری
نکسفون با عرضه دو سرشماره ثابت تهران و کشوری این امکان را به سازمان ها می دهد تا از یک شماره ثابت استفاده کنند و به سبب عدم وابستگی این تلفن به خطوط مخابراتی، در صورت جابجایی و یا داشتن چندین شعبه می توانند از همان سرشماره استفاده کنند. نکته حائز اهمیت این است که هر مشاور یا دکتر که بخواهد با بیمار تماس می گیرد بدون احتیاج به تماس با تلفن شخصی می تواند از پنل نکسفون و داخلی خود که آن پلت فرم در اختیارش قرار می دهد استفاده نماید و در نتیجه سرشماره سازمانی به بیمار نمایش داده می شود.
تخصیص نامحدود داخلی
یکی از مهم ترین خصوصیت های تلفن ویپ نکسفون این است که سازمان ها می توانند به تعداد مشاوران، پزشکان و کارمندان خود شماره داخلی تخصیص دهند. در نتیجه تمامی جلسات غیرحضوری و تلفنی با بهره گیری از یک سرشماره ثابت توسط افراد برقرار می شود که علاوه بر حرفه ای تر به نظر رسیدن، شماره شخصی افراد را هم مخفی نگه می دارد.
کاهش هزینه های ارتباطی
تعرفه تماس نکسفون در مقایسه با سایر اپراتورها تا ۵۰ درصد ارزان تر بوده و همینطور کلیه تماسهای درون شبکه ای نکسفون هم مجانی است. در نتیجه تمامی هماهنگی های و تماس ها درون سازمانی مجانی خواهد بود و دیگر نیازی به استفاده از تلفن همراه و صرف هزینه های بالای تماس نیست.
دسترسی آسان از راه پنل تحت وب و اپلیکیشن
نکسفون پرو به سبب اینترنتی بودن نیازی به تجهیزات و سرور ندارد و علاوه بر IP Phone، بر روی هر دستگاه هوشمند متصل به اینترنت مانند تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و … قابل دسترسی است. در نتیجه پزشکان می توانند شماره داخلی خویش را بر اپلیکیشن نکسفون خود تنظیم کنند و بدون محدودیت جغرافیایی و در هر مکانی که هستند، به تماس ها پاسخ دهند و جلسات مشاوره یا ویزیت خویش را برگزار کنند.
قابلیت تلفن گویا (IVR)
یکی از مهم ترین قابلیت های نکسفون، سیستم تلفن گویا (IVR) است. سیستم تلفن گویا این امکان را به این سازمان ها می دهد تا با ایجاد یک منوی خودکار، تمامی بخش های فعال را با شماره داخلی مشخص کنند. در نتیجه تماس ها به صورت خودکار و بدون احتیاج به شماره گیری مجدد به بخش مربوطه منتقل می شوند و تماس گیرنده در صف تماس واحد مربوطه منتظر می ماند.
همچنین این سیستم امکان اتصال به صندوق صوتی را هم فراهم می آورد و در صورت عدم پاسخگویی داخلی موردنظر، تماس به صندوق صوتی هدایت می شود.
کنفرانس صوتی
با نکسفون همینطور می توان تماسهای گروهی هم برگزار کرد. این توانایی برای برگزاری جلسات مشاوره بسیار کارآمد است، چون که می توان مشاوره گروهی را بدون احتیاج به حضور همه افراد در یک مکان مشترک برگزار کرد.
فکس آنلاین
یکی دیگر از امکانات پرکاربرد نسکفون، قابلیت فکس آنلاین است. با بهره گیری از این توانایی نیاز سازمان ها به دستگاه فکس سنتی برای ارسال و دریافت فکس از بین خواهد رفت. این توانایی به خصوص برای پزشکان و مشاوران فعال در پلت فرم های آنلاین بسیار کارآمد است، چون که می توانند بدون احتیاج به حضور در یک مکان خاص، اطلاعات و پرونده های پزشکی را با هر فرمت و حجمی با بهره گیری از تلفن همراه یا کامپیوتر بر بستر اینترنت ارسال و دریافت نمایند.
تلفن ثابت سازمانی نکسفون پرو، مبتنی بر فناوری Hosted PBX بوده و تمامی امکانات و خدمات موردنیاز سازمان ها را بر بستر اینترنت عرضه می نماید. در نتیجه شرکت ها و سازمان ها به منظور دسترسی به تلفن سازمانی، از راه اینترنت و با بهره گیری از دستگاه تلفن، پنل وب و یا اپلیکیشن موبایل می توانند از تلفن ثابت خود استفاده کنند. تنظیمات و مدیریت این سیستم بسیار ساده بوده و تنظیمات و امکانات این سرویس نظیر تعریف و تخصیص داخلی ها، مدیریت تماس ها، صف تماس و … تنها از راه یک پنل تحت وب و به سادگی صورت می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا تیم فروش نکسفون با شما تماس بگیرند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع: rasadkala.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب