هتل های بهداشتی برای سفرهای پاییزی

هتل های بهداشتی برای سفرهای پاییزی به گزارش رصد كالا انتشار كرونا بیشتر از هر حوزه ای سفر و گردشگری را تحت تاثیر قرار داد و رونق را از این بازار ربود. در این زمان پرهیز از سفر جز سفارش های اصلی رسانه ها یرای جلوگیری از مبتلا شدن به كرونا بوده است.



به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، با این وجود بعضی از سفرها نظیر سفرهای کاری، تحصیلی و پزشکی اجتناب ناپذیر و ضروری هستند و برای افراد گریزی جز بستن بار سفر نمی گذارند. از طرفی با گذشت چندین ماه از انتشار کرونا شواهد حکایت از افزایش سفرهای غیرضروری و تفریحی دارد. هر چند پیش از این هم تحقیقات نشان از بی تأثیری کرونا بر سفرهای داخلی ۱۰ درصد از مردم داشت.
از مهمترین سفارش های سفر در طول انتشار کرونا اقامت در اقامتگاه های مجوزدار و باکیفیت است. بهتر است در این ایام افراد هتل هایی را رزرو کنند که از رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت مقابله با انتشار کرونا در آنها اطمینان داشته باشند. به این منظور سفارش می شود مسافران برای رزرو هتل از پلت فرم های آنلاین معتبر و خوش نام در حوزه گردشگری استفاده کنند. اسنپ تریپ همچون پلت فرم های آنلاین حوزه گردشگری می باشد که نه تنها در روزهای کرونا بلکه همیشه کیفیت بالای خدمات هتل ها و رعایت اصول بهداشتی در آنها را از اولویت های عمده خود برای همکاری با هتل ها و اقامتگاه ها در نظر گرفته است.
با توجه به شروع فصل پاییز که هر ساله موج جدیدی از سفرها را با خود به همراه دارد اسنپ تریپ می تواند به مسافران اطمینان دهد که آنها را در بهداشتی ترین اقامتگاه های ایران از جمله هتل های اصفهان که از قطب های گردشگری و اقتصادی ایران است، اقامت دهد. اسنپ تریپ همینطور برای افرادی که در فصل پاییز برای سفرهای پزشکی و گردشگری به شیراز می روند فهرست کاملی از بهترین هتل های شیراز را فراهم نموده است. افزون بر این با عنایت به نزدیکی ماه صفر و افزایش سفرها به مشهد مقدس مسافران می توانند فهرست کاملی از هتل های مشهد را در اسنپ تریپ مشاهده و هتل مورد نظر خویش را رزرو کنند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1399/07/08
23:24:53
5.0 / 5
1924
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها