برگزاری نشست مشترك كاركنان ایرانسل و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران

برگزاری نشست مشترك كاركنان ایرانسل و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران به گزارش رصد كالا نشست مشترك كاركنان ایرانسل و معاون و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران با هدف همكاری بیشتر ایرانسل در ادامه روند كمك رسانی به سیل زدگان برگزار گردید.


به گزارش رصد كالا به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام ایرانسل، این نشست با هدف عرضه گزارش درباره میزان خسارت های سیل اخیر و خدمات امدادی جمعیت به هموطنان سیل زده و طرح نیازهای جمعیت برای بهبود خدمت رسانی و همین طور دریافت نظرات و پیشنهادهای كاركنان ایرانسل با تخصص های مختلف برای تقویت فعالیت های جمعیت برگزار گردید.
در این جلسه كه با حضور محمد نصیری معاون و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران و تعدادی از معاونان، مدیران و كاركنان ایرانسل برگزار گردید با عرضه گزارشی از شدت و گستره خسارات وارد شده به ۲۲ استان درگیر با سیل های فروردین ماه گذشته، گفت وگویی هم در مورد شیوه ادامه همكاریهای ایرانسل با جمعیت داوطلبان صورت گرفت.
محمد نصیری با بیان كمك نقدی ۱۳۴ میلیارد تومانی و فاصله آن با نیاز كمك رسانی به مناطق سیل زده كه حدود ۴۰۰ میلیارد برآورد شده است در مورد دلیل برگزاری این نشست و حضور در مجموعه ایرانسل اظهار داشت: «ما آمدیم تا گزارشی از عملكرد هلال احمر و جمعیت داوطلبان در جریان سیل اخیر عرضه دهیم و از نظرات كاركنان ایرانسل بعنوان نخبگان حوزه صنعت تله كام و IT بهره بگیریم تا خدماتی كه در آینده عرضه می شود با سازماندهی بیشتر صورت بگیرد».
او همینطور با اشاره به این كه جمعیت هلال احمر از دریافت كمك های غیر نقدی تقریباً اشباع شده است اظهار داشت: «در صددیم تا با كمك های نقدی كه می شود اقلام مورد نیاز مثل موتوربرق، پنكه یا پشه بند تهیه نماییم، اما ما به آینده خانواده های صدمه دیده هم باید فكر نماییم، خانواده هایی كه آثار سیلاب از خانه هایشان پاك می شود اما اقلام و وسایل ضروری زندگی شان با سیل از بین رفته و غیر قابل استفاده می باشد، مبحث مهم كمك رسانی های ما هستند».
همین طور كاركنان ایرانسل ایده هایی در حوزه هایی نظیر كانال های ارتباطی متنوع و روزآمد برای سازمان هلال احمر و جمعیت داوطلبان، برندینگ مجموعه هلال احمر، نحوه سازماندهی و ارتباط با جمعیت داوطلبان به خصوص در دوره هایی كه هنوز بحرانی پدید نیامده، ایجاد شفافیت مالی و اطلاع رسانی در جهت اعتمادسازی در جامعه و بهره گیری از تكنولوژی های نوین برای تقویت سازمان هلال احمر در شرایط بحران را عرضه دادند و برای عملیاتی سازی از آنها اعلام آمادگی كردند.
ایرانسل قبل از این طی مراسمی پنج میلیارد ریال به سیل زدگان اهدا كرده بود و علاوه بر آن مبلغ ۵۵ میلیارد ریال هم برای كمك به بازسازی زیرساخت ها در مناطق سیل زده اختصاص داد.
ایرانسل با وقوع بارش های شدید و شرایط جوی سخت در استان های مختلف، با اعزام سریع كارشناسان فنی به منطقه های صدمه دیده و بررسی شرایط ایجاد شده، در سریع ترین زمان ممكن شبكه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل زدگان، به دفعات مكالمه و پیامك منطقه های سیل زده را مجانی اعلام نمود.
در زمان بحران تیم فنی ایرانسل با عنایت به شرایط بوجود آمده از منابع مختلف تأمین كننده انرژی مثل ژنراتورها برای برق رسانی و فعال نگه داشتن آنتن های مخابراتی بهره برد و شبكه را جهت استفاده مشتركان خود و مشتركان اپراتورهای دیگر كه از راه رومینگ ملی از شبكه ایرانسل استفاده می كردند پایدار نگه داشت. همینطور بررسی و رفع مشكلات احتمالی مشتركان مناطق صدمه دیده از راه تماس با مركز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره ۷۰۰)، در اولویت قرار گرفته است.
انتهای رپرتاژ خبری


1398/02/05
15:11:56
5.0 / 5
4933
تگهای خبر: تخصص , تكنولوژی , خدمات , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها