بیمه اقامت و سفر در سایت شب برای نخستین بار در ایران

بیمه اقامت و سفر در سایت شب برای نخستین بار در ایران رصد كالا: در دنیای خدمات آنلاین سطح كیفیت خدمات با آنچه كه در كسب و كارهای حضوری وجود دارد كمی متفاوت می باشد.



به گزارش رصد كالا به نقل از مهر، در واقع كسب و كارهای آنلاین نه تنها باید وظیفه اصلی خویش را به خوبی كسب و كارهای آفلاین انجام دهند؛ بلكه باید ارزش های جدیدی برای مشتری بوجود آورده و توجه آنها را به خود جلب كنند. بیمه اقامت و سفر كه برای نخستین بار از راه سایت شب عرضه می شود، هم از همین خدمات ویژه است.
خدمات سایت اجاره ویلا و سوئیت شب، از ابتدا تا كنون
تضمین رعایت بهداشت اقامتگاه و تضمین ایمنی بعضی از این خدمات هستند كه وبسایت شب در راه رضایت مشتری آنها را فراهم نموده و هم اكنون این دو خصوصیت به یك امتیاز برای كاربران وبسایت شب تبدیل گشته است. یكی دیگر از خصوصیت های استفاده از وبسایت شب پشتیبانی كاربر تا آخر سفر اوست كه سبب تجربه سفری آرام و به یادماندنی می شود.
اما ما معتقدیم كه همیشه سطوح بالاتری از ارائه‌ی خدمات و رضایت كاربر وجود دارد و بنابراین برای افزودن خصوصیت های بیشتر تلاش می نماییم.
بیمه اقامت و سفر – خدمتی جدید در وبسایت شب
بیمه اقامت و سفر كه برای نخستین بار در ایران توسط سایت شب عرضه می شود، خدمت جدیدی است كه در راه ارائه‌ی خدمات منحصر به فرد در دسترس كاربران شب قرار گرفته است. این نخستین بار در ایران است كه خدمت بیمه اقامت و سفر توسط وب سایت های اجاره آنلاین اقامتگاه به كاربران عرضه می شود.
در این طرح میهمان های اقامتگاه ها و ویلاهای وبسایت شب به تعداد روزهایی كه در این اقامتگاه ها میهمان هستند بیمه حوادث خواهند بود. نكته ی قابل توجه در این طرح این است كه این بیمه شامل حوادث خارج از محل اقامتگاه هم است.
در حال حاضر بیشتر از ۱۵ هزار نفر در ماه، از این بیمه استفاده می نمایند و این خدمت ویژه قدمی بزرگ و اتفاقی مهم در صنعت گردشگری كشور است.
خدمات بیمه سایت شب برای میزبانان
سایت شب برای اطمینان خاطر و آسایش بیشتر میزبانان هم خدماتی در نظر گرفته است. بیمه ی آتش سوزی و اموال بیمه ی سامان، در طول مدت اقامت مسافران خدمت نوینی است كه سایت شب برای نخستین بار در ایران به میزبانان عرضه می دهد.
خدمات بیمه سفر سامان در وبسایت شب
بیمه سامان را می توانیم یكی از مطمئن ترین و حرفه ای ترین شركت های بیمه در صنعت گردشگری و در زمینه بیمه سفر دانست، و بنابراین هم كاربران می توانند با آسایش خیال بیشتری نسبت به رزرو اقامتگاه و اجاره ویلا از وبسایت شب اقدام نمایند.
خدمات بیمه سفر سامان شامل مواردی همچون «پوشش بیمه درمان مسافرتی، جبران هزینه های ناشی از سرقت موبایل، تبلت و لپتاپ در طول سفر، بیمه سرقت و حوادث منزل» در طول مدت سفر است.
چرا بیمه سفر و اقامت اهمیت دارد؟
سفر نوعی از ماجراجویی است. البته این ماجراجویی در بیشتر مواقع با اوقاتی خوش و دلنشین همراه می باشد، اما در بعضی موارد امكان دارد اتفاقاتی حین سفر رخ دهد كه سفر شما را تبدیل به یك مشكل كند. مهم نیست كه قصد سفر به كدام شهر را دارید، اگر قصد اجاره كلبه چوبی در ماسال، اجاره ویلا در قشم، چالوس یا اقامت در هر شهر دیگری را دارید باز هم بیمه سفر و اقامت سامان پشتیبان شماست.
بیمه سفر و اقامت در چنین شرایطی بسیار كارآمد خواهد بود و می تواند حلال بخشی از مشكلات سفر باشد. از طرفی وجود این بیمه سبب اطمینان خاطر و آرامش بیشتری برای مسافران خواهد بود و بدین سان بهترین تجربه سفر، برای كاربران رقم خواهد خورد.
چطور از خدمات بیمه سفر استفاده كنید؟
برای استفاده از خدمات بیمه اقامت و سفر وبسایت شب لازم نیست كار خاصی انجام دهید. در واقع بعد از پیمودن مراحل ثبت نام و رزرو اقامتگاه و شروع سفر بیمه مورد نظر برای شما فعال خواهد شد و شما تحت پوشش این بیمه قرار خواهید گرفت.
در صورتی كه شرایط اضطراری جهت استفاده از بیمه به وجود آمد می توانید با شماره پشتیبانی وبسایت شب تماس گرفته و از راهنمایی و پشتیبانی تیم قدرتمند پشتیبانی وبسایت شب بهره ببرید. همكاران ما در تیم پشتیبانی به سرعت هرگونه مشكلی را برطرف كرده و راهنمایی های لازم را به مشتریان عرضه می دهند.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1398/02/01
16:22:57
5.0 / 5
4552
تگهای خبر: ارز , خدمات , سایت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها