رونمایی از نسخه جدید اپلیكیشن كیپاد با قابلیت پرداخت عوارض اتوبان

رونمایی از نسخه جدید اپلیكیشن كیپاد با قابلیت پرداخت عوارض اتوبان رصد كالا: نسخه جدید اپلیكیشن كیپاد با قابلیت پرداخت الكترونیك عوارض آزادراه رونمایی گردید.



به گزارش رصد كالا به نقل از مهر، در این اپلیكیشن بهبودهای كلی در تنوع قابلیت ها، رابط كاربری جذاب، گرافیك جدید و امكانات جنبی متعدد، در مقایسه با دیگر اپلیكیشن های حوزه پرداخت آنلاین، آنرا به اپلیكیشن جامعی در این حوزه بدل كرده است.
كیپاد كه به عنوان كیف پول همراه پاسارگاد شناخته می شود با همت بانك پاسارگاد و توسط شركت پرداخت الكترونیك پاسارگاد طراحی شده است و نسخه جدید آن در امتداد توسعه راه كارهای پرداخت الكترونیك بوسیله تلفن همراه هوشمند ارتقا یافته است.
از ابتدای سال ۱۳۹۸ عملاً شیوه آنلاین اصلی ترین راه پرداخت عوارض آزادراهی در آزادراه ‏های مجهز به پرداخت الكترونیكی عوارض خواهد بود. چنان كه شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور هم اعلام نموده است، بزودی باجه های دریافت نقدی از ابتدا و انتهای آزادراه ها برچیده می شوند و پرداخت عوارض صرفاً به صورت الكترونیكی امكان پذیر خواهد بود.
با حذف شیوه سنتی پرداخت عوارض آزادراه ها در چهار آزادراه تهران - قم، تهران – ساوه، كرج – قزوین و قزوین – زنجان، دیگر امكان پرداخت عوارض به صورت نقدی و بوسیله باجه های دریافت پول وجود نخواهد داشت و طراحان كیپاد با عنایت به نیازهای موجود در این حوزه نمایش سرویس پرداخت آنلاین عوارض آزادراه را به اپلیكیشن خود افزوده اند.
نصب اپلیكیشن كیپاد به سادگی و بوسیله سایت كیپاد به آدرس kipaad.ir امكان پذیر است. این محصول نرم افزاری هم اكنون برای گوشیهای هوشمند اندرویدی توسعه داده شده و بزودی نسخه iOS آن باز عرضه خواهد شد.
فعال كردن كیپاد
بعد از دانلود كیپاد و نصب آن روی گوشی، كاربر باید ابتدا شماره تلفن همراه خودرا در سامانه ثبت كند تا با امنیت بیشتر امكان استفاده از امكانات اپلیكیشن فراهم گردد.
بعد از فعال شدن كیپاد كاربر باید بوسیله گزینه «پروفایل» در قسمت پایینی منو نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نماید.
نام، نام خانوادگی، نام مستعار، شماره تلفن همراه و شماره شبا حساب بانكی در این قسمت ثبت می شوند. كیپاد در این مرحله هم با ارسال كد پیامكی اطلاعات وارده را تائید خواهدنمود.
شارژ كیف پول كیپاد
در صفحه اصلی اطلاعات موجودی كیف پول الكترونیكی كاربر نمایش داده می شود. شارژ كیف پول با انتقال كاربر به صفحه ی واریز اینترنتی شاپرك انجام می شود و نیازمند رمز دوم و كد cvv2 است.
مبلغ شارژ باز باید مضربی از ۱۰، ۰۰۰ ریال باشد.
نكته قابل توجه اینكه در صورت نیاز كاربر به پول، این امكان وجود دارد كه پول واریزی به كیپاد را دوباره به حساب خود بازگرداند.
خدمت عوارض آزادراهی (آنی رو)
در كیپاد پرداخت الكترونیكی عوارض آزادراهی در صفحه اصلی قابل دسترسی است.
كاربران جهت استفاده از این قابلیتِ كیف پول كیپاد، لازم است شماره پلاك خودروی خودرا یك دفعه در قسمت عوارض آزادراهی (آنی رو) وارد كنند. ورود پلاك خودرو محدودیت ندارد و می توان پلاك خودروهای بیشتری را هم در كیپاد ثبت نمود.
در مراجعات بعدی تنها كافی است شماره پلاك خودرویی كه مقرر است در بزرگراه تردد كند، انتخاب گردد. مرحله بعدی انتخاب آزادراه است و گذرگاه پرداخت عوارضی كه مقرر است خودرو از آن عبور كند.
بعد از تعیین و تائید مسیر مبلغ عوارض مشخص می شود و كاربران می توانند این مبلغ را از اعتبار كیف پول خود یا اعتبار هدیه ی اولیه ویژه استفاده در عوارض آزادراهی بپردازند.
دیگر خدمات كیپاد
پرداخت وجه بوسیله QR كد یكی از دیگر خدمات كیپاد است كه خرید از فروشگاه های تحت پوشش و یا پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل عمومی را آسان می كند. همین طور بوسیله منو كارت شهروندی، الان امكان افزایش اعتبار كارت شهروندی مشهد وجود دارد و امكان نمایش این خدمت به شهروندان دیگر شهرهای كشور باز فراهم خواهد بود.
كیپاد امكان انتقال اعتبار را هم به كاربرانش می دهد، برای انتقال اعتبار كافی است كاربر پس از تعیین مبلغ مورد نظر، نام گیرنده اعتبار را از لیست مخاطبان گوشی انتخاب نمود.
اشتراك سامانه پخش آنلاین فیلم و سریال آیو باز همچون خدمات كیپاد است. كاربران نرم افزار كیپاد می توانند بوسیله لینك آیو در صفحه اصلی كیپاد اشتراك ماه اول آیو را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت نمایند و هزینه آنرا از اعتبار كیف پول بپردازند.
پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات متداول
تمامی تمهیدات لازم برای استفاده‏ای لذت بخش از این اپلیكیشن در نظر گرفته شده است، با این وجود در صورت بروز هر مشكلی، بخش پشتیبانی اپلیكیشن (دسترسی از منوی اصلی) بوسیله یك شماره تلفن شما را به مركز مشتریان كیپاد متصل می كند.
طراحی زیبا و كاربری آسان از مهمترین خاصیت های كیپاد است كه بهره گیری از این اپلیكیشن را برای كاربران لذت بخش كرده است. با عنایت به دشواری پرداخت عوارض به شیوه سنتی و تلاش مجموعه بانك پاسارگاد و شركت پرداخت الكترونیك پاسارگاد برای نمایش تجربه ‏ای لذت‏بخش در حوزه پرداخت های الكترونیك، انتظار می رود این خدمت با استقبال خوبی از طرف هموطنان همراه باشد.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1397/12/27
13:46:38
5.0 / 5
4882
تگهای خبر: بانك , خدمات , خرید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها