توسعه همكاریهای بانكی ایران و عراق

توسعه همكاریهای بانكی ایران و عراق رصد كالا: در دیدار مدیران ارشد بانكی ایران و مسئولان عراقی، بر توسعه همكاریهای بانكی دو كشور تاكید گردید.


به گزارش رصد كالا به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بانك ملی ایران، عبدالناصر همتی، رئیس كل و غلامرضا پناهی، معاون ارزی بانك مركزی، محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانك ملی ایران، ایرج مسجدی، سفیر ایران در عراق و تعدادی از مدیران ارشد نظام اقتصادی و بانكی كشور طی نشست های جداگانه با رئیس جمهور، نخست وزیر، وزرای اقتصاد و دارایی و رئیس بانك مركزی عراق دیدار كردند كه در این جلسه ها، راهكارهای گسترش روابط دوجانبه بررسی گردید.
برهم صالح، رئیس جمهور و عادل المهدی، نخست وزیر عراق در دیدار با هیأت اقتصادی و بانكی كشورمان، آمادگی این كشور را برای توسعه همكاریهای بانكی با كشورمان اعلام نمودند.
امضای توافقنامه ساز و كار پرداخت مالی بانك های مركزی ایران و عراق باز در دیدار هیأت بانكی كشورمان و علی العلاق، رئیس بانك مركزی عراق انجام شد.
همین طور برگزاری جلسه با تجار و پیمانكاران ایرانی و عراقی در محل سفارت ایران در بغداد و شنیدن نظرات و مسائل آنها، از دیگر برنامه های هیأت بلندپایه اقتصادی و بانكی كشورمان در این سفر بود.
ادیتور: زهرا میعادی
انتهای رپرتاژ خبری


1397/11/20
20:41:25
5.0 / 5
4757
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بانك , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها