امكان جابه جایی اینترنت و تلفن ثابت فراهم گردید

امكان جابه جایی اینترنت و تلفن ثابت فراهم گردید رصد كالا: با راه اندازی سیستم تلفن ثابت شركت آسیاتك، امكان انتقال و استفاده از شماره های تماس ثابت در سراسر كشور فراهم گردید.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل شركت آسیاتك در این باره اظهار داشت: از دیرباز یكی از اصلی ترین دغدغه های مردم در هنگام جابه جایی منازل یا محل كار، تغییر شماره های تلفن ثابت و سرویس اینترنت ثابت بوده است.

وی اضافه كرد: خیلی از صاحبان مشاغل خرد و كلان، به علت استفاده چندین ساله از شماره های تماس ثابت و مشخص و صرف بودجه های كلان تبلیغاتی برای شناخت مردم و مشتریان از شماره های آنان، در هنگام جابه جایی محیط كار خود با مشكلات فراوانی روبه رو می شوند.

یوسفی زاده افزود: با استفاده از سرویس تلفن ثابت "آسیاتل" و اینترنت ثابت و پر سرعت ADSL و یا TD-LTE شركت آسیاتك، این دغدغه برای همیشه به فراموشی سپرده شده و همگان می توانند سرویس اینترنت ثابت و شماره های تلفن ثابت خویش را به هر كجای كشور ایران كه تمایل داشته باشند، منتقل كنند. امكان جابه جایی شماره تلفن یا تلفن های ثابت ترابردپذیر به همراه جابه جایی اینترنت پر سرعت ثابت، یكی از اصلی ترین مزیت های سرویس های جدید آسیاتك است.

مدیرعامل آسیاتك از دو نوع امكان پاسخ گویی به تلفن آسیاتل بعنوان یكی دیگر از مزیت های این سرویس اطلاع داد و اضافه كرد: مخاطبان می توانند تلفن های ثابت آسیاتل را با نصب اپلیكیشن خاص این سرویس با درصد ایمنی بالا روی گوشیهای موبایل خود پاسخ داده و یا در صورت تمایل، از گوشیهای تلفن نسل جدید VOIP استفاده كنند.

وی افزود: یكی از مزایای منحصر به فرد سرویس آسیاتل، امكان استفاده و مكالمه دو نفر همزمان از یك شماره تلفن (دو كاناله بودن) این سرویس است. به نحوی كه دو نفر همزمان از یك خانه و یا محل كار می توانند در یك زمان با دو خط دیگر مكالمه كرده یا پاسخگوی دو تلفن همزمان باشند.

هزینه های سرویس آسیاتل را بسیار منطقی و مبتنی بر یك سرویس بسیار با كیفیت و مقرون به صرفه است؛ در این سرویس همه تماس های آسیاتل به آسیاتل با بسته های تشویقی به صورت مجانی محاسبه شده و محاسبه هزینه های تماس آسیاتل به سایر خطوط تلفن همچون مخابرات و...، همچون هزینه های سایر خطوط خواهد بود.

مدیرعامل آسیاتك در مورد سرویس آسیاتل تصریح كرد: این سرویس برای شركت ها، كارخانه ها و سازمان هایی كه دارای مراكز تماس یا خطوط مختلف تماس داخلی یا خارج از سازمان هستند، با عنایت به فناوری جدید آن بسیار حائز اهمیت و كاربردی بوده و این مراكز می توانند علاوه بر دریافت خطوط مختلف با شماره های بسیار رند، از امكاناتی همچون مجانی بودن تماس های داخلی، مجانی بودن تماس با نمایندگی های سراسر كشور دارای سرویس آسیاتل، در اختیار داشتن مالكیت شماره های آسیاتل نمایندگی ها در صورت جابه جایی یا قطع ارتباط با آن ها و امكانات مختلف دیگر بهره مند شوند.

وی از امكان برقراری سرویس آسیاتل همزمان با ثبت نام و امكان پشتیبانی 24ساعته و مدیریت پنل كاربری مصرف توسط صاحبان سرویس بعنوان دیگر مزایای مهم آسیاتل نام برد و تصریح كرد: استفاده از سرویس آسیاتل و اینترنت ثابت آسیاتك بعنوان برترین اپراتور اینترنت ثابت كشور، گام مهمی برای ارتقای تكنولوژی ارتباطی نسل نو و كیفیت سرویس در كشور است.




1397/05/29
14:46:27
5.0 / 5
4988
تگهای خبر: كیفیت , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها