گزارش حضور خوگر در نمایشگاه الكامپ

گزارش حضور خوگر در نمایشگاه الكامپ رصد كالا: در بیست و چهارمین نمایشگاه الكامپ، فعالان حوزه الكترونیك، كامپیوتر و تجارت الكترونیك به معرفی آخرین نوآوری ها و دستاوردهایشان پرداختند و غرفه خوگر هم مورد توجه بازدیدكنندگان قرار گرفت.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ​پلتفرم آنلاین حوزه مبلمان، دكوراسیون و معماری داخلی خوگر، این مجموعه حضوری فعال و موثر را در الكامپ بیست و چهارم تجربه نمود و با فعالان حوزه مبلمان، دكوراسیون داخلی، آی تی و تجارت الكترونیك همكاری كرد.



الكامپ چندسالی است كه بعنوان یكی از پربازدیدترین نمایشگاه های كشور جایگاه ویژه ای برای خود كسب كرده است. امسال هم همچون سه سال قبل بخش الكام استارز از پربازدیدترین بخش ها در بین تمامی بخش های نمایشگاه بود و بعنوان محفلی برای گردهمایی دوستداران كسب و كارهای نوین برپایه وب، خوش درخشید و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.
معرفی خدمات ویژه خوگر در الكامپ

پلتفرم آنلاین خوگر، با شركت در الكامپ ۲۴ به دنبال معرفی خدمات و عرضه آخرین دستاوردها به مخاطبان خود بود. خوگر نخستین دستاورد بزرگ خود را، عرضه كالای اصیل از برترین تولیدكنندگان حوزه مبلمان می داند. این دستاورد به همراه نظارت روی قیمت و كیفیت كالاها، خوگر را به مرجعی معتبر برای عرضه محصولات خانواده مبلمان تبدیل نموده است.

باید به این نكته اشاره نمود كه تمامی قیمت های پلت فرم خوگر، همان قیمت نمایندگان رسمی فروش برندهای تولیدكننده است و در این میان خوگر، نقش نظارتی و تسهیل گر را ایفا می كند. در نمایشگاه الكامپ، خوگر به معرفی خدمات ویژه تجهیز استارتاپ ها پرداخت؛ خدماتی منحصر به فرد برای مجموعه های نوپا كه به واسطه آن، خوگر یاری دهنده استارتاپ ها و مجموعه های جوان در راه تجهیز فضای كاری شان خواهد بود. خدماتی همچون طراحی ایزومتریك رایگان، سفارشی سازی محصولات، ارسال مجانی به سراسر ایران و شرایط پرداخت انعطاف پذیر.

در الكامپ امسال خیلی از بازدیدكنندگان به خوگر پیوستند

یكی دیگر از طرح های ویژه خوگر، امكان خرید اقساطی كلیه كالاهای موجود در وب سایت خوگر با شرایط پرداخت كاملا منعطف و بدون نیاز به ضامن است؛ این طرح خوگر با استقبال فراوانی در بین بازدیدكنندگان نمایشگاه مواجه گردید. یكی از مزایای بزرگ خوگر، ارسال مجانی كلیه سفارشات مشتریان به سراسر ایران است؛ امكانی كه با عنایت به هزینه بالای حمل و نقل كالاهای حجیم خانواده مبلمان و دكوراسیون داخلی از قبیل صندلی های اداری، مبلمان منزل و تشك، امتیاز بزرگی برای مشتریان خوگر به حساب می آید.
رویدادهای خوگر در الكامپ

خوگر در روز اول میزبان میهمانان مختلفی بود كه در نخستین ساعات شروع به كار نمایشگاه از الكامپ بازدید و با مدیران خوگر عكسی به یادگار گرفتند. نام آشناترین میهمان روز اول، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود كه از سالن الكام استارز بازدید نمود. در دومین روز از برگزاری نمایشگاه و با افزایش تعداد بازدیدكنندگان، صاحبان صنایع و تولیدكنندگان بزرگ مبلمان اداری و منزل هم میهمان غرفه خوگر بودند و دقایقی را با مدیران خوگر به تبادل نظر پرداختند.
خوگر؛ پذیرای معاون رییس جمهور بود

در روز سوم روند افزایشی تعداد بازدیدكنندگان ادامه یافت و این دفعه، خوگر در غرفه خود پذیرای سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بود و گفت وگویی میان وی و امیر اسفندیاری مدیرعامل خوگر انجام پذیرفت. مدیریت خوگر در این گفت وگو به چگونگی رشد آن و توضیح فرایند كاری خوگر بعنوان بستری نوین برای عرضه كالاهای خانواده مبلمان، دكوراسیون و معماری داخلی پرداخت.



پربازدیدهای غرفه خوگر در الكامپ

غرفه خوگر در نمایشگاه امسال دارای چندین بخش مختلف بود كه هریك با ایده ای جذاب برای یك كاربری خاص طراحی و اجرا شده بود. در بین بخش های مختلف غرفه خوگر، ایده اتاق ویژه برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزارها مورد توجه و استقبال متخصصان این بخش قرار گرفت. اتاق كارگروهی هم بخش دیگری از غرفه خوگر بود كه با ایده سازماندهی فضای كاری كاربران طراحی و اجرا شده بود.
اتاق ویژه بازی

بخش دیگر و پرمخاطب غرفه خوگر، اتاق بازی آن بود كه با استقبال طرفداران خاص خود مواجه گردید. بازدیدكنندگان می توانستند در بین شلوغی نمایشگاه با حضور در غرفه خوگر، برای دقایقی لذت و هیجان بازی های كامپیوتری را در كنار همراهانشان تجربه كنند. در سایر نقاط غرفه نیز، كارشناسان خوگر به معرفی وب سایت و خدمات خوگر به بازدیدكنندگان پرداختند و مدیران خوگر نیز، از صاحبان صنایع، مدیران و كارشناسان حوزه های گوناگون میزبانی كردند.


رونمایی از خوگرپلاس در الكامپ

در نمایشگاه الكامپ امسال، اتفاق ویژه ای برای مجموعه خوگر رخ داد و خوگر از برند هم خانواده خود یعنی خوگرپلاس رونمایی نمود. خوگرپلاس یك پلت فرم B۲B برای برقراری ارتباط میان فعالان حوزه صنعت مبلمان و دكوراسیون به منظور تامین نیازهای آنها در بخش ساخت و تولید است. حوزه فعالیت خوگرپلاس شامل ماشین آلات و صنایع وابسته، مواد اولیه، ابزار و یراق آلات و همینطور عرضه خدمات حوزه صنعت مبلمان و دكوراسیون است.
خوگرپلاس؛ تامین كننده نیاز صاحبان صنایع است

خوگرپلاس پلتفرمی پویاست كه با خدمات گسترده خود می تواند خلاء بزرگ موجود در صنعت مبلمان و صنایع وابسته را پوشش دهد.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الكترونیك، كامپیوتر و تجارت الكترونیك (الكامپ) از ششم تا نهم مرداد 97 برگزار گردید.



1397/05/23
13:08:15
5.0 / 5
4692
تگهای خبر: ارز , تولید , خدمات , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها