قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری كوثر:

روابط عمومی تثبیت كننده وجهه حرفه ای نظام بانكی است

روابط عمومی تثبیت كننده وجهه حرفه ای نظام بانكی است رصد كالا: موسسه اعتباری كوثر میزبان مدیران و كارشناسان روابط عمومی نظام بانكی كشور شد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام موسسه اعتباری كوثر؛ نشست مدیران و كارشناسان روابط عمومی نظام بانكی كشور با حضور محمدعلی كریمی، مدیر اداره روابط عمومی بانك مركزی، غلامرضا كاظمی دینان، مشاور رییس كل بانك مركزی، جواد فهیمی پور، قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری كوثر، مدیران و كارشناسان روابط عمومی شبكه بانكی كشور برگزار گردید.
آزاده محمدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات این موسسه اظهار داشت: با عنایت به اینكه نظام بانكی شرایط دشواری را سپری می كند و مسیرهای پر پیچ وخمی را طی نموده، امیدواریم برگزاری نشست ها و همفكری های مدیران روابط عمومی، با اتخاذ تصمیم ها واكنش های مناسب همراه باشد كه در این صورت مسایل پیش روی نظام بانكی را كاهش داده و در نهایت شفاف سازی و آگاه نمودن مردم را به دنبال دارد.
جواد فهیمی پور، قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری كوثر با بیان نقش روابط عمومی ها در تنویر افكار عمومی اظهار داشت: بدون شك روابط عمومی ها بعنوان كانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی با استفاده از ابزار هنر و بهره وری از دانش ارتباطات گرافیكی، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی، نقش تعیین كننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افكار عمومی دارند.
قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری كوثر اضافه كرد: مهم ترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانكداری، كمك به تثبیت و ارتقا، وجهه حرفه ای نظام بانكی است. تلاش روابط عمومی ها باید بر هویت سازی و شفافیت نظام بانكی استوار باشد و تلاش كنند كه این رسالت عظیم به درستی انجام پذیرد. مردم انتظار دریافت اطلاعات شفاف از بانك ها داشته و این وظیفه روابط عمومی ها است كه با مشتریان صادق و شفاف باشند.
عضو هیات مدیره موسسه اعتباری كوثر تصریح كرد: در شرایط موجود تنها بانك ها و موسساتی موفق به ماندگاری و تاثیرگذاری می باشند كه بتوانند حركت و مسیر خویش را بر طول موج همراهی مشتری و افكار عمومی تنطیم كنند و بتوانند در عرصه رقابت و عرضه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش كنند.
محمدعلی كریمی مدیركل روابط عمومی بانك مركزی با تشریح نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی و پشتیبانی از برخورد با موسسات مالی غیرمجاز اظهار داشت: با حمایت بانك مركزی و كمك برخی بانك ها و موسسات اعتباری تابحال ۹۸ درصد سپرده های مردم پرداخت شده است.
مدیركل روابط عمومی بانك مركزی خاطرنشان كرد: نقش نظام بانكی در حمایت و كمك به بازسازی مناطق زلزله زده استان كرمانشاه در قالب ساخت مراكز درمانی، آموزشی، عرضه تسهیلات، مطلوب ارزیابی می گردد و این همدلی و هم صدایی نظام بانكی در پشتیبانی از مردم مناطق زلزله زده باید به مردم اطلاع رسانی شود.
وی آگاه سازی و اطلاع رسانی شفاف را یكی از نیازهای مهم نظام بانكی عنوان و بیان داشت: بانك ها و موسسات اعتباری در زمینه های همچون مسئولیت اجتماعی، پشتیبانی از تولید و صنعت، كمك به اقتصاد كشور، اشتغال زایی، فعالیت های بسیار خوبی داشته اند كه باید مردم و همه ذینفعان را از آن ها آگاه كرد. این اطلاع رسانی به هنگام و موثر به افزایش اعتماد مردم به شبكه بانكی كشور می افزاید.



1396/10/22
22:53:55
5.0 / 5
4705
تگهای خبر: بانك , بانك مركزی , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها