رابطه مستقیم کیفیت رونیکس با نیروی انسانی

رابطه مستقیم کیفیت رونیکس با نیروی انسانی به گزارش رصد کالا، در این نوشتار، به یکی از مهم ترین ارکان رونیکس یعنی کیفیت نیروی انسانی می پردازیم.



به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، جایگاه امروز رونیکس بعنوان برند پیشرو در بازار ابزار ایران و نامی شناخته شده در سطح بین الملل، در ارزش های اصلی این سازمان ریشه دارد؛ ارزش هایی که در طول سال ها فعالیت پایه گذاری شده اند. نیروی انسانی رونیکس، از دل همین ارزش ها جوانه زده، رشد کرده و به عامل اصلی خلق کیفیت در سازمان تبدیل گشته است. این تحول بزرگ، ثمره رفتار سازمانی متمایز بعنوان یکی از اساسی ترین ارکان برند است. رونیکس، قدرتی بزرگ تر و سرمایه ای ارزشمندتر از پرسنل خود ندارد.
تنوع بی نظیر ابزارآلات رونیکس با بیشتر از ۲۵۰۰ محصول و بیشتر از ۳۴۰۰۰ قطعه در کنار کیفیت مثال زدنی، از این برند نامی ماندگار در بازار ابزار و ذهن مخاطبین و کاربران ایرانی و خارجی ساخته است. کیفیت و تنوعی که حاصل نیروی انسانی متخصص، متعهد و عاشق این مجموعه بزرگ است. در این نوشتار، به یکی از مهم ترین ارکان رونیکس یعنی کیفیت نیروی انسانی می پردازیم. فرایند جذب و استخدام بسیار دقیق و سختگیرانه
در رونیکس، شخص مدیرعامل در رأس سازمان، مدیران ارشد، مدیران میانی و پرسنل بخش های مختلف، بر اصل کیفیت تمرکز دارند. توجه به جزئیات در تولید ابزار باکیفیت متمایز و تنوع بی نظیر، راهگشای تولید است تا استادکاران و صنعتگران سراسر ایران بتوانند چرخ صنعت کشور را هرچه بهتر بچرخانند. به همین دلیل، فرایند جذب و استخدام در قسمت ها و واحدهای مختلف سازمان، طی فرآیندهای دقیق و سختگیرانه صورت می گیرد، این دقت عمل کلید موفقیت نیروی انسانی رونیکس است تا نهایتا با ایجاد تیم هایی منسجم و متخصص، کیفیت در تمامی فعالیتهای سازمان تضمین شود.

در فرایند استخدام رونیکس، با عنایت به راه اندازی ATS سازمانی بعد از بررسی دقیق رزومه های ارسالی، افراد حائز شرایط به مصاحبه های مقدماتی، تخصصی و فنی دعوت می شوند. بعد از غربالگری اولیه در صورت تأیید توسط واحدهای مربوطه، مصاحبه با واحد منابع انسانی صورت می گیرد. در انتها هم مدیرعامل سازمان با افراد مصاحبه می کند. تا این لحظه بیشتر از ۵۰۰ نفر در دفتر مرکزی رونیکس در تهران و هزاران نفر در واحدهای تولید، انبار، دفاتر فروش و خدمات بعد از فروش در سرتاسر کشور مشغول فعالیت هستند. تمام این افراد با مصاحبه مستقیم و تصمیم نهایی مدیرعامل انتخاب شده و به کار گرفته می شوند. رفتار سازمانی متمایز، اصل اساسی در رونیکس
هیچ مجموعه ای بدون رفتار سازمانی حرفه ای با کارکنان و مشتریانش نمی تواند به بقای خود ادامه دهد و ماندگار شود. ازاین رو، رفتار سازمانی متمایز با کلیه کارکنان و مشتریان، ماهیت تمام فعالیتهای روزمره خانواده رونیکس را تشکیل می دهد.
احترام به تک تک همکاران در هر سمت و عنوان شغلی، مصرف کنندگان یا ارباب رجوعی که به سازمان رجوع می کنند و مشتریانی که با مجموعه تماس می گیرند، پایه و اساس رفتار سازمانی رونیکس است. خوش اخلاقی اساس همه خوبی هاست؛ اخلاق مداری و خوب خواستن برای دیگران، میراث جاودانی است که از بنیان گذار و پدر معنوی رونیکس برای فرزندان و خانواده بزرگ این برند به یادگار مانده است. ارتباط مدیران سازمان و نیروی انسانی رونیکس
ارتباط مدیران سازمان و نیروی انسانی، یکی از مهم ترین مشخصه هایی است که به کیفیت برتر تمام ارکان و فعالیتهای رونیکس منجر گردیده است. در رونیکس پشت میز نشینی در هیچ مقام و منصبی، معنا و مفهومی ندارد. مدیران بخش های مختلف همچون زنجیره تأمین، ارتباطات و برند، تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت، فروش و خدمات بعد از فروش و … همواره درحال تلاش و بهبود مستمر خود و سازمان هستند و هیچگاه خویش را از بازار ابزار و مصرف کنندگان جدا نمی بینند. مدیرعامل بعنوان رأس هرم و استراتژیست سازمان همراه با مدیران میانی خود در بزنگاه های زمانه آستین های خویش را بالا می زنند و خودشان دست به کار می شوند.

مدیران رونیکس خوب می دانند که منابع انسانی چه تاثیر شگرفی در موفقیت برند و پیشرفت های آتی آن دارد. فرد باید حالش خوب باشد تا بتواند استعدادها و توانایی های خویش را صرف کارش کند. او باید عاشق خودش و برندش باشد تا هم خود در سازمان رشد کند و هم به پیشبرد اهداف کلان سازمان کمک نماید. از سوی دیگر، باید از نظر مالی هم تأمین باشد تا با ذهنی باز و فارغ از مشکلات مالی، بر کیفیت کار خود و برندش تمرکز کند. مدیران میانی رونیکس با احاطه کامل بر این موضوع، بستر را برای رشد و شکوفایی پتانسیل های سازمان فراهم می کنند. تنوع بی نظیر ابزارآلات رونیکس، ثمره تلاشهای بی وقفه نیروی انسانی متخصص
رونیکس، بعنوان متنوع ترین برند ابزار ایران، محصولاتی باکیفیت متمایز و تنوع بی نظیر را تولید و به بازارهای داخلی و بین الملل عرضه می کند تا بتواند پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان دنیای ابزار باشد. این طیف گسترده، شامل بازار ابزار و کارگاه های کوچک، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی می شود.
تیم خلق محصول رونیکس با استفاده از جدید ترین فناوری های دنیا و تلاشهای خستگی ناپذیر نیروی انسانی متخصص، بیشتر از ۲۵۰۰ نوع ابزار مختلف را طراحی و تولید کرده است. همچنین، بعنوان بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران، ۳۴۰۰۰ نوع قطعه مختلف را روانه بازار ابزار ایران و جهان می کند.
اینورترهای جوشکاری تنها بخش کوچکی از دنیای متنوع ابزارآلات رونیکس را تشکیل می دهد. اینورتر جوشکاری RH-۴۶۰۲ رونیکس، یکی از محصولات قدرتمند این مجموعه، به همت متخصصان ایرانی و با بالاترین کیفیت ساخته شده و روانه بازار ابزار می شود. کیفیتی که اتفاقی نیست؛ معجزه عشق به کار و انگیزه نیروی انسانی
کیفیت اتفاقی نیست! تولید صنعتی محصولات این برند، برآیند فرآیندهای هدفمند و پیچیده ای است که در آنها، تمام عوامل و بخش ها زنجیروار به هم متصل می شود تا نهایتا حاصل کار، کیفیتی باشد که اتفاقی نیست. در این حوزه، نه تنها مدیر عامل و تیم متخصص خلق محصول، بلکه نیروی انسانی در تک تک بخش های این سازمان با تلاشهای متعهدانه خود، مسیر را برای دستیابی به این دستاورد بزرگ هموار می کنند.
تلاش های واحد منابع انسانی رونیکس برای جذب، حفظ و توانمندسازی نیروهای اصیل و هوشمند، همراه با توجه ویژه به اصل احترام بعنوان اساسی ترین اصل این مجموعه، وجه تمایز این برند و دیگر برندها است؛ در راه رشد و توسعه فردی، آموزش نقش بسزایی دارد. از همین روی است که مدیران ارشد و میانی رونیکس دغدغه توانمندسازی اعضای پرسنل خویش را داشته و دارند. این وجه تمایز باعث درخشش روز افزون رونیکس بعنوان الگویی برای رفتار سازمانی متمایز و حرفه ای در صنعت ابزار ایران و جهان شده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1402/04/26
13:54:27
5.0 / 5
309
تگهای خبر: آموزش , ارز , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها