محصول اعتبار اقساطی اسنپ پی در هفدهمین رویداد فیناپ رونمایی گردید

محصول اعتبار اقساطی اسنپ پی در هفدهمین رویداد فیناپ رونمایی گردید رصد کالا: پنج شنبه ششم مرداد ماه، هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL و آینده پرداخت اعتباری با حضور متخصصان و فعالان صنعت پرداخت و لندتک کشور در مرکز رویداد سلام انجام شد و اسنپ پی طی مراسمی از محصول اعتبار اقساطی خود رونمایی نمود.



به گزارش روابط عمومی اسنپ پی، سرویس "الان بخر، بعدا پرداخت کن" یا همان BNPL یکی از تازه ترین شیوه های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به ویژه بین نسل جوان دارد و در زمان همه گیری کرونا باتوجه به افزایش تمایل افراد به خرید آنلاین استفاده از آن چند برابر شده است. هم زمان با روندهای جدید اعتباردهی در دنیا، در کشور ما نیز اسنپ پی برای نخستین بار این سرویس را تحت عنوان سرویس اعتباری (اعتبار ماهانه) در آذرماه ۹۹ ارائه کرد که با استقبال چشم گیر کاربران مواجه گردید.
در این رویداد یک روزه، مجید حسامی مدیر عامل اسنپ پی، از تازه ترین روندهای این حوزه و پتانسیل های آن در بازار ایران صحبت کرد و BNPL را اقیانوسی آبی به گستره ایران توصیف کرد. بگفته مجید حسامی، اسنپ پی امروز با بیش از ۱ میلیون کاربر فعال، بزرگترین لندتک ایران شمرده می شود. به گفته ی ایشان، در سال ۱۴۰۰ اسنپ پی رشد ۴۷۸۴ درصدی را تجربه کرده است و شاخص NPS آن که معیاری برای ارزیابی رضایت کاربران است معادل ۷۱ درصد بوده که در مقایسه با میانگین شاخص NPS در دنیا بین کاربران خدمات BNPL که ۳۸ درصد است حدودا دو برابر بوده که نشان دهنده رضایت کاربران در استفاده از این سرویس است.

در این رویداد، اسنپ پی در آستانه تولد دوسالگی خود محصول جدیدش تحت عنوان سرویس اعتبار اقساطی را در حضور سایر کسب وکارهای فعال در این عرصه بطور رسمی معرفی و رونمایی نمود.
اعتبار اقساطی اسنپ پی با شعار "الان بخر، در ۴ قسط پرداخت کن." یک مدل از سرویس اعتباری است که به کاربران این امکان را می دهد، کالای مورد نظر خودرا خریداری کنند و هزینه آنرا در ۴ قسط مساوی طی ۴ ماه، بدون هیچ بهره و هزینه اضافه ای پرداخت کنند. این محصول نیز همانند اعتبار ماهانه اسنپ پی به ارائه ضامن و وثیقه نیاز ندارد. همچون مزایای دیگر استفاده از این اعتبار، خرید بدون نگرانی از افزایش قیمت ها در وضعیت تورمی است.
به گفته آربی باغومیان، مدیر ارشد تیم محصول اسنپ پی هم اکنون اعتبار اقساطی اسنپ پی روی ۲۷ سایت فروشگاهی در حوزه های مختلف همچون مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، الکترونیک و… قابل استفاده می باشد و به زودی فروشنده های بیشتری نیز به پذیرندگان اعتبار اسنپ پی افزوده خواهند شد. وی در معرفی این محصول اشاره کرد: "هدف شکل گیری اسنپ پی ارائه راهکارهای مالی در جهت رفع نیازهای روز کاربران می باشد، در همین راستا، اسنپ پی با معرفی سرویس اعتبار اقساطی خود اهتمام در ایجاد تحولی بزرگ و رو به جلو در صنعت اعتبار خرد کشور دارد."
کاربران جهت استفاده از اعتبار اقساطی کافی ست بعد از انتخاب سبد خرید خود در فروشگاه مورد نظر، در صفحه صورت حساب گزینه "پرداخت اقساطی اسنپ پی" را انتخاب نموده و با پرداخت فقط یک چهارم مبلغ خرید خودرا تکمیل و دریافت نمایند. فهرست فروشگاه های پذیرنده اسنپ پی در وب سایت اسنپ پی و همین طور صفحه سرویس اعتباری اسنپ در اپلیکیشن اسنپ قابل مشاهده می باشد. امروز اعتبار اسنپ پی در اختیار ۶ میلیون کاربر اسنپ قرار گرفته و کاربران برای فعال سازی آن می توانند بوسیله سوپراپلیکیشن اسنپ، بخش سرویس اعتباری برای دریافت اعتبار ثبت نام کنند.


منبع:

1401/05/09
12:24:07
5.0 / 5
632
تگهای خبر: ارز , بازار , تخصص , تورم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها