مدیرعامل بانك قرض الحسنه مهر ایران:

تاكید بر توسعه بانكداری الكترونیك در جهت افزایش رضایت مشتریان

تاكید بر توسعه بانكداری الكترونیك در جهت افزایش رضایت مشتریان رصد كالا: مرتضی اكبری مدیرعامل بانك قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی بر اهمیت بانكداری الكترونیك و نقش موثر آن در افزایش رضایتمندی مشتریان، مراجعان و متقاضیان تصریح كرد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، مرتضی اكبری مدیرعامل بانك قرض الحسنه مهر ایران، با اشاره بر اهمیت نقش بانكداری الكترونیك در جهت تحقق اصول مشتری مداری بیان داشت: بانك قرض الحسنه مهر ایران در جهت مشتری مداری و با هدف دسترسی ساده و سریع هموطنان به استفاده از خدمات این بانك، شعب خویش را با برخورداری از آخرین امكانات و تجهیزات پیشرفته بانكداری الكترونیكی توسعه می دهد.
وی اضافه كرد: ما اولین بانكی هستیم كه در شبكه بانكی كشور با راه اندازی و استفاده از سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در كنار سایر خدمات مبتنی بر اینترنت همچون موبایل بانك، اینترنت بانك، تلفن بانك، رفت وآمدهای غیرضروری مشتریان را كاهش و در وقت آنان صرفه جویی می نماییم.
مدیرعامل بانك قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان كرد: توسعه زمینه های بانكداری الكترونیك با كاهش ترددهای مراجعان، نقش بسزایی در بهبود كیفیت آب وهوا و حفاظت از محیط زیست دارد و این بانك تمامی تلاش خویش را برای اجرای كامل محورهای بانكداری سبز به كار می گیرد.
اكبری با تاكید بر اهتمام همكاران به امور مشتریان و تسریع در رفع مشكلات آنان، اظهارداشت: افزایش پوشش تسهیلات قرض الحسنه برای مردم از اولویت های اصلی این بانك است و نیاز است تا تمامی همكاران در این راستا تلاش كنند.
همچنین یوسف نجدی، مدیر امور استان ها، مجید وكیل، مشاور مدیرعامل و رییس اداره كل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر، رییس اداره كل روابط عمومی و بازاریابی هم در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.



1396/10/14
20:17:11
5.0 / 5
232
تگهای خبر: بازار , بانك , تسهیلات , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها