مدیرعامل بیمه سرمد نقشه راه را تشریح کرد رشد درآمد و افزایش بهره وری برای رسیدن به سودآوری پایدار

مدیرعامل بیمه سرمد نقشه راه را تشریح کرد رشد درآمد و افزایش بهره وری برای رسیدن به سودآوری پایدار به گزارش رصد کالا رشنوادی اظهار داشت: برای تحقق نقشه راه و چشم انداز سرمد، راهی جز سودآوری پایدار نداریم و این مهم با رشد درآمد و افزایش بهره وری قابل تحقق است.



به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی در مراسم پایانی نشست سراسری مدیران و روسای شعب سرمد در مشهد مقدس که با حضور روسای شعب سراسر کشور و نمایندگان منتخب این شرکت برگزار شد، از تدوین سند چشم انداز و نقشه راه این شرکت اطلاع داد و اظهار داشت: سرمد برای انجام مأموریت خود، راهی جز سودآوری پایدار ندارد و این مهم با رشد درآمد و افزایش بهره وری قابل تحقق است.
وی اضافه کرد: رشد درآمد از راه گسترش دایره بیمه گذاران و خلق منابع جدید درآمدی و بهره وری از راه افزایش بازده سرمایه گذاری و بهبود ساختار هزینه محقق می شود و در نهایت رضایتمندی مشتری را به دنبال دارد.
رشنوادی با اشاره به اینکه نظام پیشنهادات به زوی به شعب بیمه سرمد در سرتاسر کشور ابلاغ می شود، تصریح کرد: با اجرای نقشه راهبردی سرمد و تقویت سه بخش سرمایه سازمانی، سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی، باید عقب افتادگی سالهای گذشته را هم جبران نماییم.
مدیرعامل بیمه سرمد اظهار داشت: تقویت سرمایه انسانی شرکت در گرو ارتقای سه مولفه حرفه ای گری، برنامه محوری و نوآوری است.
وی اضافه کرد: سرمد در سال ۱۴۰۱ راهبردهای مشخصی دارد که یکی از آنها اصلاح ساختارهای مالی و ساماندهی اموال و دارایی ها است و در این خصوص باید با تمام توان پرتفوی های موجود حفظ شده و افزایش یابند، شبکه فروش تقویت شود و خرده فروشی افزایش پیدا کند تا بنای این شرکت مستحکم شود.
رشنوادی اصلاح ساختار سازمانی، تقویت بنیه کارشناسی و توسعه کسب وکارهای دیجیتال و تقویت هویت شرکت را لازمه موفقیت سرمد دانست و اضافه کرد: یقین دارم که روزهای خوبی پیش روی سرمد است و حفظ سودآوری می تواند سرمد را به قله پیشرفت برساند.
وی عنوان کرد: بیمه سرمد از ظرفیت های بالایی برخوردار می باشد و با اتکا به همین ظرفیت ها از یک بحران با موفقیت عبور کرده تا آنجایی که هفته گذشته بیشترین رشد در بازار سرمایه از آن سرمد بوده است.
مدیرعامل بیمه سرمد اظهار داشت: با عنایت به تحولات صنعت بیمه کشور، لازم است برای موفقیت در بیمه گری به سه عامل فناوری، حوزه مالی و رضایتمندی مشتری توجه ویژه ای شود.
مدیرعامل بیمه سرمد با قدردانی از عوامل برگزارکننده این نشست اظهار داشت: در این جلسه، مدیران شعب نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای استان تحت مدیریتشان را در چارچوب پنج مولفه اصلی به صورت مکتوب ارائه کردند که مبنای برنامه راهبردی شرکت در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.
رشنوادی تصریح کرد: پس از گذشت امروز هیچ بهانه ای پذیرفته نیست و همه مدیران ستادی و استانی باید از همه فرصت ها و موقعیت ها بهره ببرند تا موفقیت شرکت تضمین شود.
مدیرعامل بیمه سرمد با تکیه بر این که باید مدیران شعب سرمد در استان ها تعاملات خویش را با مدیران استانی بیمه گذاران بزرگ بیشتر کنند، اظهار داشت: اگر مجموعه های بزرگی مانند بانک صادرات ایران، سازمان تأمین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و... به ما اعتماد کردند قطعا به علت کارنامه مطلوب سرمد بوده است، بنابراین باید با تمام تلاش این اعتماد و رضایت را حفظ کرد.
در آخر این نشست، از مهسا فامیلی مدیر شعبه استان کرمان، میلاد حاجیان مدیر شعبه استان البزر و داوود کشاورزی مدیر شعبه استان هرمزگان که سه شعبه برتر در عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ بودند، با اهدای لوح تقدیر گردید. هم چنین از مرتضی خباززاده سرپرست شعبه نیشکر به علت عملکرد موفق در سازماندهی و عرضه خدمات با کیفیت به مشتریان تقدیر گردید و از زحمات مدیران شعب سرمد در استانهای خراسان رضوی، اصفهان، خراسان جنوبی و منطقه آزاد کیش هم برای رشد قابل توجه پرتفوی تقدیر گردید.


منبع:

1401/04/06
17:05:53
5.0 / 5
435
تگهای خبر: بازار , بانك , خدمات , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها