مدیرعامل بانك گردشگری تشریح كرد؛

تبیین جایگاه بانك گردشگری بین باشگاه و هواداران پرسپولیس

تبیین جایگاه بانك گردشگری بین باشگاه و هواداران پرسپولیس به گزارش رصد كالا مدیرعامل بانك گردشگری در آیین رونمایی از كارت هواداری پرسپولیس اظهار داشت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانك گردشگری، باشگاه پرسپولیس و كارگزار، شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.


به گزارش رصد کالا به نقل از مهر، مرتضی خامی با اشاره به اینکه هدف ما نصب برند بر روی سینه بازیکنان نبود، اضافه کرد: با تجربه سال های گذشته تصمیم گرفتیم بهترین بهره برداری را از اسپانسری داشته باشیم که این مهم با رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس محقق شده است. وی ادامه داد: این یک تفاهم نامه سه جانبه است. باشگاه خودکفا است و درآمدهای خودش را دارد. این اتفاق با آمدن یک کارگزار مسلط تکمیل شده است. خامی افزود: درآمد مستمر برای باشگاه هدف اصلی کارگزار است. این درآمد از کجا عاید می شود؟ از راه همکاری هر سه ضلع مثلث. باشگاه و کارگزار به تنهایی نمی توانند موفق باشند. تفاهم هایی که به وجود آمده کار را پیش می برد. خامی اظهار داشت: خیلی ها علاقه مند به رویدادهای ورزشی هستند اما همیشه بحث اسپانسرها موضوعی بوده که به خوبی به آن پرداخته نشده است. در پتانسیل بسیار پرارزش برای تبلیغ فرآیندهای خود، گاهی فقط به این بسنده می کنند که در تلویزیون و رسانه ها مطرح باشند. وی ادامه داد: همه اعضای بانک گردشگری پشتیبان طرح صدور کارت هواداری باشگاه پرسپولیس هستند. آنچه که ما مطرح کرده ایم فقط خدمات بانکی بوده است. خیلی از ظرفیت های باشگاه و کارگزار دیده نشده است. هواداران و حامیان باشگاه و حامیان ما اتفاق های خوبی را رقم خواهند زد. خامی افزود: با همراهی همه خدمات قابل توجهی را به هواداران خواهیم داد تا منافع آن به همه برسد. با رویکرد مناسبی که تا اینجا وجود داشته به نظرم همه چیز خوب پیش خواهد رفت. من به موفقیت کارت هواداری پرسپولیس خوش بین هستم و همه اعضای بانک را در این حوزه به خدمت خواهم گرفت. کوچکی: صدور کارت هواداری پرسپولیس از شنبه سوم آبان ماه رئیس اداره بازاریابی و عملیات بانکداری نوین بانک گردشگری اعلام نمود: صدور کارت هواداری پرسپولیس از شنبه سوم آبان ماه ۹۹ در تمام شعب بانک گردشگری در سرتاسر کشور شروع می شود. هادی کوچکی هم در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس اظهار داشت: تمام هواداران پرسپولیس می توانند با رفتن به شعب بانک گردشگری در سرتاسر کشور، نسبت به افتتاح حساب هواداری با حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اقدام نمایند. وی ادامه داد: صدور کارت هواداری پرسپولیس در سه رده «همراه»، «حامی» و «دوآتیشه» صادر خواهد شد و دارندگان هر کدام از این رده ها می توانند از مزایای متنوع و گسترده این کارت ها برخوردار شوند. کوچکی با تشریح مزایای کارت های هواداری اظهار نمود: دارندگان کارت هواداری در سه رده همراه، حامی و دوآتیشه همگی از مزایایی همچون خدمات حمل و نقل شهری مانند مترو، اتوبوس و پارکومتر، بیمه آرمان، باشگاه تخفیفی سپنتا، خدمات اپلیکیشن "گردش پی" قابلیت استفاده خواهد داشت. وی اظهار داشت: همینطور بعد از گذشته سه ماه، برای رده های "حامی" و "دوآتیشه" خدماتی مانند برخورداری از تخفیف در پروازهای داخلی، قطار و هتل های داخلی، خدمات سرویس در محل خودرو، ترانسفر فرودگاهی آژانس سفرهای کهکشانی (سامانه Apro.ir) و همینطور واگذاری سهام بانک گردشگری با استفاده از قرعه کشی درنظر گرفته شده است. کوچکی اضافه کرد: خدمات در نظر گرفته شده برای هواداران بستگی به میزان مانده سپرده های بانکی متفاوت خواهد بود به صورتی که برای بهره مندی از خدمات مورد نظر، دارندگان کارت هواداری "همراه" باید ۱۰۰ امتیاز، دارندگان کارت هواداری "حامی" ۲۰۰۰ امتیاز و دارندگان کارت هواداری"دوآتیشه" ۱۲ هزار امتیاز را داشته باشند. این گزارش حاکیاست طبق قرارداد بین بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز توافق شد که این بانک با همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز نسبت به صدور کارت هواداری با ایجاد مزایا و خدمات مالی مناسب برای هواداران باشگاه پرسپولیس اقدام نماید. به باعث این قرارداد، بانک گردشگری در فصل های آتی تا سال ۱۴۰۱ درتمام مسابقات شامل لیگ برتر، جام حذفی و … بعنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس انتخاب و مقرر شد نام و نشان بانک گردشگری بر روی پیراهن پرسپولیس نقش آفرینی کند. رسول پناه: امیدوارم با اجرای کارت های هواداری، مقدمات فتح جام لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آیین رونمایی از کارت های هواداری اظهار داشت: اعتقاد داریم سرمایه اصلی پرسپولیس که همان هواداران هستند، با ساماندهی مناسب راحتتر در کنار تیم محبوب شان باشند و در تیم نقش آفرینی کنند. امیدواریم با اجرای کارت های هواداری، سربازان ارتش سرخ بیشتر از پیش در کنار ما باشند و مقدمات فتح جام لیگ قهرمانان آسیا را فراهم نمایند. مهدی رسول پناه اضافه کرد: کارت های هواداری درگذشته نتیجه ای دربر نداشت و نتوانست آورده های مالی و خدمات ایده آلی برای هوادار و باشگاه به ارمغان بیاورد اما حالا با استفاده از تجربه قبلی و کارشناسی های انجام شده فاز دوم را به صورت علمی طراحی نموده ایم تا هوادار عینی تر در کنار باشگاه باشد. وی خاطرنشان کرد: خیلی از موفقیت ها در گرو نحوه همکاری و تعامل با همین هرم هواداری قرار دارد. از همین رو بعد از کارشناسی های فراوان و ارزیابی های فنی و اقتصادی در جهت بهره مندی مطلوب از هواداری پرسپولیس به این راهکار یعنی کارت هواداری رسیدیم. جلیلوند: بانک گردشگری، به دارندگان کارت هواداری خدمات متنوعی عرضه می دهد مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز هم در مراسم رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس اظهار داشت: با صدور کارت هواداری، به کمک بانک گردشگری خدمات گسترده ای به هواداران باشگاه پرسپولیس عرضه خواهد شد. امیر جلیلوند در این آیین که در سالن همایش های بانک گردشگری برگزار شد، اضافه کرد: از این پس با تعامل دوسویه با هواداران که به کمک بانک گردشگری صورت می گیرد، خدمات متنوعی به هواداران عرضه می شود به صورتی که این کارت ها حافظ منافع هواداران هم خواهد بود. جلیلوند اظهار داشت: کارت های هواداری در دنیا صرفا بخشی از خدمات مورد نیاز هواداران را تأمین می کند و کارت بانکی به حساب نمی آید اما در باشگاه پرسپولیس به علت محبوبیت و داشتن هواداران بسیار زیاد، صدور کارت هواداری بعنوان کارت بانکی توسعه پیدا کرده که عواید آن نصیب فوتبال کشور می شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1399/08/01
21:22:12
5.0 / 5
340
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها