۵۰۰۰ میلیارد تومان به حساب خودروسازان می رود

۵۰۰۰ میلیارد تومان به حساب خودروسازان می رود به گزارش رصد كالا نایب رییس انجمن سازندگان قطعات خودرو با اشاره به اینكه شورای پول و اعتبار تخصیص ۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به خودروسازان را مصوب كرد، اظهار داشت: این تسهیلات اواخر بهمن ماه به دست قطعه سازان خواهد رسید.


سامعی، نایب رییس انجمن سازندگان و قطعات خودرو بامداد امروز در یك نشست خبری از نهایی شدن واریز ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به دو خودروساز خبرداد و اظهار داشت: این مورد در شورای پول و اعتبار نهایی شده و الان بانكهای عامل در حال تقسیم كار برای پرداخت این مبالغ هستند. وی ادامه داد: تا اواخر بهمن این مبلغ به حساب خودروسازان واریز و قطعه سازانی كه مقرر است از این منابع بهره مند شوند، مشخص شوند و البته زمان بندی و رژیم طلب قطعه سازان مشخص شده و به مرور پرداخت می شود و موجودی انبار قطعه سازان برای سال آینده هم در شرایط بهتری قرار می دهد.
سامعی اظهار داشت: خودروسازان روزانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دستگاه خودرو تولید می كنند و تا آخر سال است كه مقرر است این رقم افزایش یابد؛ به نحوی كه سال آتی نیز، این تعداد خودرو ها افزایش خواهد یافت كه نسبت به سال قبل دو برابر شده است. ۲۲۳۲۲۵

1398/11/06
22:19:52
5.0 / 5
4076
تگهای خبر: بانك , تسهیلات , تولید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها