اختتامیه دومین مرحله كمپین بلندپروازی توسط برندیست

بیشتر از ۱۰ میلیون نفر از كمپین بلندپروازی بازدید كردند

بیشتر از ۱۰ میلیون نفر از كمپین بلندپروازی بازدید كردند رصد كالا: مراسم اختتامیه دومین دوره از كمپین بلندپروازی اجرا شد.



به گزارش رصد كالا به نقل از مهر، مراسم اختتامیه دومین دوره از كمپین بلندپروازی كه از اوایل مردادماه سال جاری توسط شركت تبلیغات و بازاریابی برندیست برگزار شده بود، عصر روز سه شنبه ۱۲ شهریورماه با حضور مدیران ارشد لوفت هانزا، علی بابا، شركت تبلیغات و بازاریابی برندیست، اصحاب رسانه، اینفلوئنسرها و… در محل دفتر «روز اول علی بابا» برگزار و برندگان این كمپین بعد از قرعه كشی مشخص شدند.
این كمپین كه با هدف زنده كردن حس تغییر در زندگی و شكستن مرزها و محدودیت ها برای دستیابی به خواسته و رؤیاها برگزار شد، مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبان در شبكه های اجتماعی قرار گرفت.
شركت كنندگان در این كمپین تصاویر خودرا با بال در پیج اینستاگرام خود با هشتك #بلندپروازی به اشتراك گذاشتند و علی بابا تیكت و لوفت هانزا را تگ كردند و در نهایت ۳ نفر از شركت كنندگان در كمپین بعنوان برنده انتخاب و بلیط رفت و برگشت به مقصد اروپایی مورد نظرشان را دریافت نمودند.
شاهر مراد مدیر شركت هواپیمایی لوفت هانزا با اشاره به برگزاری باشكوه مرحله دوم كمپین بلندپروازی در مراسم اختتامیه اظهار داشت: «طی سال هایی كه در ایران حضور داشتم، این اولین مرتبه ای است كه شاهد برگزاری رویدادی با چنین سوژه جذاب و استقبال گسترده ای بودم و بنا بر این از شركت تبلیغات و بازاریابی برندیست بعنوان مجری این كمپین تشكر می كنم.» وی ابراز امیدواری كرد كه در آینده شاهد برگزاری بیشتر این رویدادها با چنین سطح كیفی در ایران باشد.

مسعود طباطبایی، مدیر عامل شركت علی بابا، رتبه یك فروش بلیط سفر نیز با تاكید بر این مساله كه در فضای این روزهای جامعه، ایجاد حس شادی و كوشش برای تحقق رویاها در جوانان سوژه مهمی است اظهار داشت: «خوشحالیم كه هدف این كمپین محقق شده است و آمار حضور شركت كنندگان در كمپین بلندپروازی، موید این مساله كه هدف ما برای زنده كردن حس تغییر در زندگی و شكستن مرزها و محدودیت ها محقق شده است.»
توحید علی اشرفی، مدیر عامل شركت تبلیغات و بازاریابی برندیست، برگزار كننده كمپین بلندپروازی كه سابقه برگزاری موفق كمپین های بسیاری را دارد نیز اظهار داشت: «مایه خوشی است كه بیشترین شركت كنندگان در این كمپین خانم ها بودند و جا دارد به خانم های جامعه بابت چنین روحیه ای تبریك بگوییم.»
وی اضافه كرد: «مرحله نخست كمپین بلندپروازی كه تابستان سال قبل برگزار شد، مورد استقبال مخاطبان خیلی از اینفلوئنسرها، سلبریتی ها و… قرار گرفت و در مرحله دوم برگزاری كمپین، شاهد بازدید ۱۰ میلیون نفر از كمپین و ثبت یك هزار هشتك در عرض یك ماه بودیم كه این مساله نشان دهنده برگزاری موفق كمپین بلندپروازی است. او همینطور اعلام نمود كه طی یك ماه برگزاری مرحله دوم كمپین بلندپروازی، بیشتر از ۵۰۰ هزار لایك و بیست هزار كامنت برای هشتك بلندپروازی علی بابا ثبت شده است.
در ادامه مراسم، قرعه كشی انجام و ۳ نفر بعنوان برند انتخاب و بلیط رفت و برگشت به مقصد اروپایی منتخب را دریافت نمودند.
شركت تبلیغات و بازاریابی برندیست بعنوان برگزاركننده این كمپین، سابقه برگزاری رویداد و كمپین های بسیاری برای برندهای خارجی و داخلی را دارد كه لوفت هانزا، علی بابا، جاباما و… بعضی از مشتریان مطرح آن هستند. این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1398/06/17
01:35:40
5.0 / 5
4702
تگهای خبر: بازار , سفر , فروش , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها