چگونه با رپورتاژ آگهی هدفمند تبلیغ كنید

چگونه با رپورتاژ آگهی هدفمند تبلیغ كنید به گزارش رصد كالا شاید دارای برند و یا كسب و كاری هستید كه مایل هستید برای آن آغاز به تبلیغات كنید. راه های زیادی از تبلیغات در اینترنت وجود دارد و یكی از آنها هم رپورتاژ آگهی است.



به گزارش رصد كالا به نقل از مهر، حال اینكه رپورتاژ آگهی چیست و جایگاه آن در كسب و كار اینترنتی چیست، مباحثی است كه در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژها در واقع همان تبلیغات هستید اما نكته ای كه سبب تمایز آنها می شود، این است كه در ابتدا به چشم یك آگهی تبلیغاتی در دید خواننده به نظر نمی رسند. این نوع آگهی ها ابتدا در پوشش یك مقاله كاربردی آغاز به عرضه توضیحات می كند و به صورت از پیش تعیین شده و جهت داری ذهن مشتری را به سمت هدف نویسنده كه خرید و یا تبلیغ برند خاصی است هدایت می كند. همین نوع از تبلیغات دارای فواید بسیار خوبی است كه می تواند به سادگی به شما در تبلیغات صحیح و كارآمد كمك نماید.
همچنین رپورتاژ آگهی كه به صورت یك آگهی عكس دار و یا دارای لینك منتشر می شود، می تواند توجه بیشتری را هم جلب نماید. شما می توانید رپورتاژ آگهی را بعنوان یك مقاله كامل در نظر بگیرید كه می تواند تمام نكات مهم و مزایا درباره برند و یا محصول شما را معرفی نماید.
مزایای رپورتاژ آگهی
از جمله مهم ترین مزیتی كه سبب می گردد افراد به نوشتن این نوع آگهی ها برای برندشان روی بیاورند. تعداد مخاطبین آن است مردم معمولا از خواندن یك آگهی ساده اجتناب می كنند و وقت خویش را صرف این جور تبلیغات نمی كنند. اما رپورتاژ آگهی می تواند در لا به لای پست های مربوط به یك سایت خاص قرار بگیرد و در پوشش یك مقاله كاربردی اما هدفمند به تبلیغ بپردازد. به خاطر داشته باشید نكته مهم در این بین این است كه توانسته باشید یك عنوان جذاب برای مقاله خود برگزیده و سبب جذب خواننده شوید. همینطور مقاله رپورتاژ آگهی هم باید دارای خصوصیت های منحصر به فردی باشد.
همچنین می توانید در بخش مزایا این نوع آگهی هزینه كمتر آنرا هم لحاظ كنید. نسبت به تمام روش های تبلیغات كه در فضای مجازی وجود دارد، رپورتاژها قیمت ها مناسبی دارند كه البته می توانند با همین هزینه كم بهره وری بیشتری را هم برای تان به همراه بیاورند.

با رپورتاژ آگهی شناخته شوید
می توانید با كمك ریپورتاژ شناخته شوید و برند خویش را معتبر تر كنید. شما وقتی كه بتوانید در سایت های مهم و پربازدید و همینطور سایت های خبری كه تعداد رجوع كنندگان زیادی در روز دارند آگهی رپورتاژ بدهید، می توانید برند خویش را بیشتر در دید مخاطبان قرار داده و برای خود به آسانی اعتبار كسب كنید.
یكی دیگر از طریق هایی كه رپورتاژ می تواند به شناخت بیشتر شما كمك نماید سئو سایت می باشد. این نكته را باید به خاطر داشته باشید كه اگر لینك سایت شما با یك محتوا خوب در سایتی با رنكینگ بالا در گوگل قرار بگیرد با افزایش بازدید گوگل سایت شما را هم كه لینك آن آورده شده است را هم افزایش امتیاز می دهد و می توانید در این موتور جستجو بالا بیایید.
همچنین همچون خصوصیت های دیگری كه می توانید با یك رپورتاژ آگهی خوب سئو شده بدست بیاورید این است كه تا مدت ها در سرچ های بالا گوگل خواهید بود و همین امر می تواند شما را شناخته تر از قبل نماید بدون اینكه آگهی شما حذف شود و یا مدت اعتبار آن تمام شود.
نكات مهم
برای اینكه توانسته باشید یك رپورتاژ خوب بنویسید باید از افراد كاربلد استفاده كنید. استفاده از كلمات كلیدی به همراه تصاویر درست هم می تواند بر میزان اعتبار رپورتاژ آگهی شما بیفزاید و رتبه شما را در گوگل افزایش دهد. همینطور نكته مهم دیگر دائمی بودن آن است كه می توانید یك مرتبه هزینه كنید و یك رپورتاژ خوب داشته باشید و برای مدت طولانی با همان بتوانید جذب مشتری كنید.
مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به خرید بك لینك در چیست ؟
خیلی از صاحبان كسب و كار های اینترنتی امروزه به دنبال افزایش رتبه خود در گوگل است و برای اینكار مبادرت به خرید بك لینك و یا رپورتاژ آگهی می كنند. خرید بك لینك هم مانند خرید رپورتاژ آگهی دارای معایب و مزایایی است كه یكی از مهمترین معایب خرید بك لینك نسبت به رپورتاژ اگهی تمدید كردن ماهانه آن است چون كه شما با خرید كردن رپورتاژ آگهی دیگر نیاز به تمدید ماهانه آن ندارید و با یكبار هزینه لینك شما بصورت دائم در وبسایت مبدا درج خواهد شد و هیچگاه حذف نخواهد شد.
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی هم تاثیر بسیار مهمی در ذهن بازدید كنندگان و خوانندگان رپورتاژ شما دارد همیشه تلاش كنید در هنگام نوشتن رپورتاژ اگهی از كلمات كلیشه ای استفاده ننمایید و همیشه مطالب را به گونه ای بنویسید كه بازدید كننده جذب مقاله شما شود و تا انتهای آن مقاله را ملاحظه كنید. همینطور اگر قصد دارید كه با رپورتاژ اگهی رتبه خویش را در گوگل افزایش دهید به شما پیشنهاد می نماییم كه در مقاله رپورتاژ خود از لینك های زیاد و اسپم استفاده كنید چون كه گوگل مقاله شما را اسپم به شمار می آورد و ارزش كمتری به مقاله شما خواهد داد.
بهتر است در مقاله رپورتاژ خود حداكثر ۳ لینك درج نمایید و بیشتر از ۱۵۰۰ كاراكتر هم محتوا تولید كنید.
لینک بگیر دات کام مجری انحصاری رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی
لینک بگیر دات کام بعنوان آژانس رسانه ای رپورتاژ آگهی این افتخار را داشته است كه تابحال مجری رپورتاژ اگهی بیشتر از ۱۰۰ رسانه فارسی شود و با عرضه دادن مشاوره های نوین در این زمینه سبب پیشرفت و افزایش فروش بیشتر از ۵۰۰ كسب و كار نوپا شود كه سبب افتخار تیم لینک بگیر دات کام است.
اگر قصد دارید در رسانه های فارسی برند خویش را به همگان معرفی كنید و رتبه وبسایت خویش را در گوگل افزایش دهید به شما پیشنهاد خواهیم كرد، از پكیج های ویژه آژانس رسانه ای لینک بگیر دات کام استفاده كنید كه دارای مشاوره های مجانی در این زمینه است و سبب می گردد بازخورد بهتری از رپورتاژ آگهی دریافت كنید.


1397/09/22
13:50:24
5.0 / 5
30
تگهای خبر: ارز , تولید , خرید , رپورتاژ
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها