تبریز ۲۰۱۸ بانك ملی ایران به اینستاگرام آمد

تبریز ۲۰۱۸ بانك ملی ایران به اینستاگرام آمد رصد كالا: بانك ملی ایران كه پیش از این مشاركت فعال خود در برگزاری رویداد تبریز ۲۰۱۸ را عملیاتی كرده، در فضای مجازی هم به این مورد ورود كرد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانك ملی ایران، این بانك در جهت ایفای رسالت اجتماعی خود و با هدف برجسته تر شدن رویداد تبریز ۲۰۱۸ و معرفی ایران اسلامی، مسابقه اینستاگرامی تبریز ۲۰۱۸ را در دو بخش گردشگران داخلی و بین الملل برگزار می نماید.
در بخش بین الملل، گردشگرانی كه از اقصی نقاط جهان در تبریز حضور دارند، عكسی از خود و یكی از نمادهای تبریز را در صفحه شخصی خود بارگذاری كرده و در مسابقه شركت می كنند.
شركت كنندگان باید صفحه رسمی بانك ملی ایران را در اینستاگرام به نشانی bankmelli۱۳۰۷ تگ كرده و از هشتگ های tabriz۲۰۱۸، #bankmelliiran# و bmitourismfestival# استفاده كنند.
در بخش داخلی هم هر كدام از هموطنان می توانند عكسی از خود به همراه یكی از نمادهای تبریز را در صفحه شخصی خود درج كرده و بعد از تگ كردن صفحه رسمی بانك ملی ایران در اینستاگرام، عكس را با هشتگ های #تبریز۲۰۱۸، #بانك_ملی_ایران و#جشنواره_گردشگری_بانك_ملی بارگذاری كنند.
در تعداد تصاویر بارگذاری شده محدودیتی وجود ندارد و عكس ها باید از ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۷ (از ۱۰ مه تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸) بارگذاری شوند. همینطور شركت كنندگان باید جزو فالوورهای صفحه رسمی بانك ملی ایران در اینستاگرام باشند.
بانك ملی ایران در بخش بین الملل به پنج توریست ۳۰۰ یورو و در بخش داخلی به ۱۸ شركت كننده مبلغ پنج میلیون ریال به قید قرعه اهدا می كند.
«سازمان همكاری اسلامی» از سال ۲۰۱۵ طرحی را با نام معرفی شهر نمونه گردشگری كشورهای اسلامی شروع كرده و در همین راستا شهر «تبریز» بعنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.



1397/02/29
14:16:37
5.0 / 5
27
تگهای خبر: بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها