مدیرعامل بانك ایران زمین:

تجربه مشتری وجه تمایز ما در عرضه خدمات بانكی است

تجربه مشتری وجه تمایز ما در عرضه خدمات بانكی است رصد كالا: مدیرعامل بانك ایران زمین، در گردهمایی روسای شعب استان های خراسان رضوی و شمالی با اشاره به چشم انداز بانكداری دیجیتال در این بانك اضافه كرد: در عصر حاضر تجربه مشتری بعنوان وجه تمایز شركت ها مطرح است و هدف از بانكداری دیجیتال عرضه خدمات و تولید یك تجربه برجسته و قابل اتكا برای مشتریان است.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانك ایران زمین، در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش بانك ها در پشتیبانی از تولید داخلی اظهار داشت: بانك ها بعنوان بزرگ ترین بخش تأمین كننده مالی كشور به جهت اینكه بتوانند وظیفه خویش را در برابر تولیدكنندگان و دیگر بخش های اقتصادی ایفا كنند، نیاز به پشتیبانی از جانب بانك مركزی و سیاست گذاری های با ثبات دارند.



1397/02/12
14:32:09
5.0 / 5
26
تگهای خبر: بانك , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
رصدکالا
rasadkala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رصد كالا محفوظ است

رصد كالا

یافتن بهترین قیمت برای کالاها